Отхвърлиха жалба на Щрабаг за магистрала Тракия

Отхвърлиха жалба на Щрабаг за магистрала Тракия

 

Жалбата на австрийския консорциом "Щрабаг" срещу търга за строителство на отсечка от автомагирстрала "Тракия" е неостователна, произнесе се Комисията за защита на конкуренцията. Решението на антимонополния орган вече е публикувано и може да се обжалва пред Върховния административен съд в 7-дневен срок от съобщаването на страните му.

"Щрабаг" поиска КЗК временно да замрази процедурата по възлагане на обществената поръчка за изграждането на отсечката от Нова Загора до Сливен заради допуснати нарушения. Австрийците твърдят, че тяхната ценова оферта неоснователно не е била отворена публично на 8 февруари. Според тях тръжната комисия няма правомощията да прецени дали кандидатите отговарят на изискванията в техническата и финансовата част на документацията.
Според Закона за обществените поръчки, задължение за тръжната комисия е да провери съответствието на участниците и на подадените от тях оферти с предварително обявените условия, контрираха обаче от Агенция "Пътна инфраструктура".

На 8 февруари бяха отворени ценовите оферти на половината от осемтте участника в търга. С най-ниска оферта беше българският консорциум "Магистрали Трейс", който по решение на тръжната комисия печели търга. Все още обаче се чака решението на управлавщия орган по оперативна програма "Транспорт". То е задължително, защото строителството на 32-километровата отсечка се финансира със средства от Кохезионния фонд на ЕС.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Приходите от мита в САЩ достигнаха нов рекорд за една фискална година
Реакции от Европа след обявените американски мита от 30%
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Как да подлъжете нервната си система да се успокои, когато сте стресирани на работа?
Брюксел планира нов данък за големите компании, за да увеличи бюджета на ЕС
На днешната дата, 13 юли. Рождениците днес
Изненадващ ход: Путин се е обявил за "нулево" обогатяване на уран от Иран
Как да превърнем големите бизнес моменти в траен импулс на марката?