Рекламите на Super Bowl LIX: Salesforce

Рекламите на Super Bowl LIX: Salesforce

Компанията за облачен софтуер Salesforce рекламира в Super Bowl с две 30-секундни реклами, и двете излъчени през третата четвърт, предава Marketing Dive. 

Първата реклама, „Dining Alfiasco“, е с участието на Матю Макконъхи, който се озовава под дъжда, настанен на външна маса в заведение за хранене, тъй като в приложението за резервации, което използва, липсва Agentforce, AI агентът на Salesforce. Спотът се основава на кампанията на марката „Попитайте повече за AI“, която стартира миналата година.

Другата 30-секундна реклама, „Gate Expectations“, показва как Макконъхи бърза към портата си на Хийтроу. И двете реклами включват епизодични роли от приятеля на Макконъхи и колега от „Истински детектив“ Уди Харелсън.

Salesforce последно рекламира в Super Bowl през 2022 г. с 60-секунден спот, в който също участва Макконъхи. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Премиерът: Не е време за избори
Лидерите на ЕС искат бързи действия за отключване на замразени руски активи за финансиране на Украйна
Тръмп и Путин ще се срещнат в Будапеща
Краят на октомври наближава, а Бюджет 2026 все още го няма. Лакомство или пакост?
Защо автоматизацията с чатботове е ключът към успеха на вашия бизнес: Преглед на възможностите и ролята на AI-Masters агенцията
Трети ден без кворум в парламента
Понижения на борсите в Европа на фона на загубите в банковия сектор*
Ключовите двигатели на икономическия растеж в България и Югоизточна Европа