Сурикат в реклама на застраховки стана хит в социалните мрежи


Рекламният образ на африкански сурикат е един от най-популярните герои на социалните мрежи в момента.

Забавният фантастичен персонаж на суриката Александър Орлов стана известен от поредица телевизионни реклами на застрахователна фирма. Интересът към него светкавично се пренесе в интернет и сега той има над 720 000 приятели във Facebook, пише „Дейли Мейл”.

Интересът към суриката-звезда граничи с чудото. За броени дни първата реклама с него беше гледана 400 000 пъти в YouTube. Някои от британските му фенове (предимно деца) до такава степен се влюбиха в животното, че започнаха да обикалят  зоомагазините в търесен на живи сурикати за отглеждане вкъщи, въпреки предупрежденията на зоолозите, че този вид животни трудно могат да живеят в домашни условия.

Телевизионният спот със смешния образ на суриката Орлов предизвика масов интерес към това какво е това животно и откъде човек може да си вземе такова.  По този повод „Дейли Мейл” публикува репортаж с обезпокоителен тон, който разказва за нарастващия брой на безразсъдните предложения за продажби на сурикати в магазините за домашни любимци в Англия.

Сюжетът на рекламата показва как костюмирания сурикат-звезда Александър Орлов говори на английски с руски акцент, като препоръчва сайта за търсене на евтини автомобилни застраховки https://www.comparethemarket.com/

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Астрономи откриха неизвестна досега квазилуна близо до Земята
5-минутно упражнение може да удължи вашия живот и да ви направи по-успешни
Полша спря търговски трафик за 25 млрд. евро между ЕС и Китай със затварянето на границата с Беларус
Имението на прочутия режисьор Дейвид Линч в Холивуд се продава за 15 милиона долара
На днешната дата, 19 септември. Рождениците днес
Поемете контрола върху историята на вашата марка
Децата ще могат да подават сигнали за насилие през специално приложение
Създайте дома на мечтите си: Елегантност и функционалност в перфектен баланс