AdVenture БРОЙ /// Мениджър 10/24
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
Да надникнем в подсъзнанието
Невромаркетингът изготвя подробна карта на утрешните пазарни стратегии
Да надникнем в подсъзнанието

Невромаркетингът изготвя подробна карта на утрешните пазарни стратегии


Невромаркетингът (потребителска невронаука) е сектор в маркетинга, който използва технологиите, за да разтълкува емоционалните и когнитивните реакции на потребителите към рекламата и отношението към продуктите и услугите на марките. На практика невромаркетингът комбинира похвати от когнитивната психология и неврологията. Когнитивната психология изследва процесите на мислене и вземане на решения, включително и тези за покупка, а неврологията – сигналите в мозъка наред с реакциите на определени елементи от маркетинговата комуникация.
Предимства
Този вид маркетинг изследва импулсите на подсъзнанието – основния „виновник“ за извършването на покупка. Той става все по-ценен инструмент, защото има достъп до данни и анализи, недостижими за другите области, изучаващи пазарното поведение на хората.
Най-голямото му предимство е, че осигурява обратна връзка, при която клиентът не може да излъже. Установява истинските причинно-следствени връзки, които не се влияят от такива субективни фактори като политически и религиозни убеждения, социален статус и професия, културен произход и ниво на образование, които при традиционните маркетинг проучвания и фокус групи може да изкривят рез...
Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
|
Ключови думи
невромаркетинг
реклама