БОРИКА с нова корпоративна идентичност

БОРИКА с нова корпоративна идентичност

БОРИКА представи днес новата си корпоративна идентичност, в която водещи са технологичните иновации и отношенията с акционерите и клиентите на дружеството. Те са в основата и на цялостното ребрандиране на компанията, което цели постигане на синергия между различните продукти и услуги, които БОРИКА предлага. На официалното събитие присъстваха подуправителят на БНБ и председател на съвета на директорите на БОРИКА Калин Христов и председателят на Асоциацията на банките в България (АББ) Петър Андронов.

„Вярвам, че модернизацията и разширяването на спектъра от електронни услуги са верният път към нашите клиенти – корпоративни и крайни“, сподели Мирослав Вичев, главен изпълнителен директор на компанията. Той представи и обновените брандове на електронния подпис B-Trust, електронната фактура Е-Faktura, мобилното приложение Mobi-B и парични преводи през банкомат Cash-M.

Ключов проект в новата пазарна стратегия на дружеството е внедряването на Национална картова схема, която се очаква да окаже положително влияние върху икономиката на държавата и да промени коренно начините на разплащане у нас. До момента в Европа функционират 27 национални картови схеми (14 за дебитни и 13 за кредитни карти). В голяма част от тези държави се реализират средно над 120 платежни трансакции на глава от населението всяка година, докато в България те са едва 11.

Въвеждането на Национална картова схема е един от важните фактори за повишаването на броя на платежните трансакции у нас и промяна на съотношението между плащанията на ATM и ПОС, което към момента е 56:44 за България и 19:81 в полза на ПОС в Европа. Именно това е основната цел на схемата - миграция на кеша и хартията към дигитални канали чрез развитие на нови електронни услуги в публичния и частния сектор.

Българската карта носи бранда Bcard. Амбицията на екипа е картата да достигне до широк кръг от потребители и търговци, при изключително изгодни икономически условия. Към края на месец юли 2017 г. 100% от АТМ устройствата и 85% от ПОС терминалите у нас ще имат техническа готовност да приемат Bcard.

„Една карта – много точки на разплащане в България“, така накратко описа новата карта Стоилка Арсова, ръководител на Националната картова схема. С Bcard клиентите ще имат възможност за реализация на плащания и към държавата, електронни ваучери, транспорт, вендинг машини и др. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ