bTV без конкуренция на старта на пролетния ТВ сезон
„Гласът на България“, „Бригада Нов дом“, MasterChef България, „Смени жената“, „Комиците и приятели“ и „Столичани в повече“ са най-предпочитаните програми в развлекателните ТВ жанрове на старта на пролетния сезон, показват данните на ГАРБ* за февруари и 1 март. Всички шоупрограми на bTV са привлекли повече зрители в сравнение с пролетните предложения на основния конкурент Нова ТВ. През февруари bTV затвърждава превъзходството си и в новинарското и актуално съдържание.
Най-гледаната ТВ програма за пореден сезон е „Гласът на България“ – на първо място в класацията Топ 50 през февруари, с рекордните над 1,4 милиона зрители на стартовия епизод и 49% дял от цялата аудитория. На второ място е социалният проект „Бригада Нов дом“. Сред десетте най-гледани развлекателни програми бяха още риалити хитът „Смени жената“, кулинарното шоу на добрия вкус - MasterChef България и емблематичната продукция на bTV „Комиците и приятели“. Най-гледаният сериал в ефира е турската продукция „Майка“.
Цялата класация вижте тук.
[[{"fid":"328138","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":283,"width":577,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
Най-успешният и дълго излъчван съвременен български сериал „Столичани в повече“ също направи силен старт на 13-я си пореден сезон навръх 1 март. Почти 33% от всички зрители са предпочели да гледат първия епизод на комедийната поредица, в сравнение с 18,5%, които проследиха старта на „Кошмари в кухнята“ по Нова ТВ.
bTV отново е без конкуренция и по отношение на новинарското и актуалното съдържание през февруари. Информационният лидер и източник на новини с най-високо доверие – bTV Новините в 19 часа – привлече средно над 1 милион зрители, показват данните на ГАРБ. Емисиите на bTV в 17 и 12 часа спечелиха по-голяма аудитория през февруари, отколкото централните новини на прекия конкурент Нова ТВ.
bTV Новините в 19 ч. са предпочитаният източник на информация и сред зрителите на възраст 18-49 и 18-34. Сред топ 10-те програми във февруарската класация попаднаха и bTV Репортерите.
Най-гледаните публицистични предавания през февруари са „120 минути“ и „Лице в лице. „Тази сутрин“ по bTV е единственият делничен сутрешен блок в топ 50, със средно близо 50% от всички пред ТВ екрана и с повече зрители от някои от ключовите праймтайм програми на Нова ТВ, като „Откраднат живот“ и Hell’s Kitchen. Сред топ 50-те програми за миналия месец беше също съботното издание на „Тази събота и неделя“.
bTV продължава да бъде изборът на зрителите по отношение на новините и публицистиката и в началото на март. Специалното студио по повод националния празник 3-ти март привлече над 560 000 зрители, или близо 38% от всички пред ТВ екрана. По същото време отразяването на празника в ефира на Нова ТВ е било гледано от малко над 230 000 зрители (15,6% дял).
Сред най-гледаните локални програми на bTV през февруари са още „Карбовски: Втори план“, „Шоуто на Слави“, „Папараци“, „Мармалад“ и „Търси се“.
Тематичните канали bTV Media Group засилиха водещата си позиция миналия месец – 8,3% от всички зрители ги предпочетоха пред каналите на Нова ТВ (6,3% дял), като разликата е по-голяма сред млаките зрители на възраст 18-34 г.– 12,7% от тях избраха, съдържанието на bTV Action, bTV Comedy, bTV Cinema, bTV Lay и RING, а 6,9% предпочетоха каналите на Нова ТВ.
bTV завоюва 35% дял от цялата аудитория миналия месец – двойно повече от дела на Нова ТВ в периода.
*ГАРБ е единствената пийпълметрична система в България, преминала независим одит.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.