bTV запазва лидерство сред всички ТВ източници на информация през април

bTV запазва лидерство сред всички ТВ източници на информация през април

bTV запазва лидерство сред всички ТВ източници на информация през април

Най-много зрители са гледали редовните и извънредни емисии, актуални предавания и други специални студия на bTV, посветени на коронавирус епидемията в България, през април 2020, сочат данни на ГАРБ.

Специалното студио „Кризата COVID-19: Всичко, което трябва да знаете“, е привлякло повече от 1.1 милиона зрители и 39% дял от всички в часовия пояс на 2 април. Сред най-гледаните новинарски програми миналия месец бяха и специалното COVID-19 издание „Какво следва“, извънредната пресконференция на премиера, специалното интервю с президента в рубриката „Питай“ и благотворителния концерт по bTV в подкрепа на най-засегнатите от епидемията #ПомогниОтВкъщи.

bTV Новините в 19 часа е и водещият източник на информация сред всички ТВ емисии, показват данните от пийпълметрията.

[[{"fid":"353432","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":533,"width":913,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

През април предаването „Тази сутрин“ остана информационният лидер в ранните часове на деня с 35,7% дял от всички зрители. „Лице в лице“ е предпочитаното актуално предаване в следобедите в делничните дни /33,1% дял/, а „120 минути“ привлича най-голямата аудитория в късния неделен следобед /28,2%/.

Българските зрителите високо оценяват пренасочването на фокуса на bTV Media Group върху новините и актуалните предавания по време на COVID-19 епидемията и според скорошно независимо проучване и онлайн данните за btvnovinite.bg за март 2020.

В месеца, в който беше обявено извънредно положение в страната заради COVID-19 епидемията, новинарският сайт на bTV отбеляза 53% ръст спрямо февруари 2020 година. Така, през март btvnovinite.bg се изкачи на челната позиция сред всички сайтове у нас, с 2 331 598 реални потребители (Източник: Gemius).

Само за месец уникалните видеогледания на btvnovinite.bg също отбелязват голям скок спрямо февруари - със 72%, до 1 919 863 за март (Източник: Google Analytics)

Специалната секция за COVID-19, лайв стриймовете от извънредни и други важни събития и брифинги и новите рубрики, като ,,Шампиони под карантина", създадена от екипа на bTV Спорт, са само част от обогатеното съдържание на btvnovinite.bg, съобразено с извънредната ситуация.

 

 

 

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ