Marvel представи трейлър на "Пазителите на Галактиката 2"

Walt Disney Studios и Marvel Studios пуснаха трейлър на втория епизод на космическата одисея "Пазителите на галактиката 2".
Странните и нестандартни за студио Marvel образи на Звездния повелител Питър Куил (Крис Прат), зелената Гамора (Зоуи Салдана), Дракс (Дейв Батиста), хуманоидното дърво Груут (с гласа на Вин Дизел) и агресивния енот Рокет (с гласа на Брадли Купър) отново са тук, за да спасяват вселената. Към странната група ще се присъедини и Небула - сестрата на Гамора, с която бандата враждува в предната серия. Ще видим и едно бебе Груут с разтапящо големи и наивни очи.
Филмът ще се появи у нас на голям екран и IMAX в началото на месец май 2017 г.
Вижте трейлъра, който Marvel Studios публикува на своята YouTube страница. Видеото носи обещаващо духовит и приключенски дух.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Алтернативни инвестиции: Как работи пиратската борса в Сомалия?
Любопитно |Украйна удължи с още три месеца военното положение и мобилизацията
Свят |Бизнес перспективи: Ядрените планове на Европа остават на заден план заради скок при зелената енергия
Енергетика |Виктор Чучков-син на гости на „Софийски истории“
Общество |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Топ мениджър на Lego загина в швейцарски ски курорт
Свят |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Какви ползи носи AI за начина, по който работим?
Next level HR 2025 |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.