Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|10 статистики за маркетинг на съдържанието, които всеки търговец трябва да знае (Инфографика)
Мислите ли за интегриране на маркетинга на съдържание във вашите онлайн кампании? Искате ли да научите статистиката и тенденциите, преди да предприемете крачка? Екипът от Оберло споделя статистиката, която трябва да знаете в тази инфографика, пише socialmediatoday.com.
Те обхващат следното:
- Ефективност на маркетинга на съдържанието
- Измерване на маркетинга на съдържанието
- Най-постигнатата цел за маркетинг на съдържанието
- Активни инвестиции в маркетинг на съдържанието
- Бюджет за маркетинг на съдържанието
- Стратегия за маркетинг на съдържанието
- Очаквани марки, които да предоставят съдържание
- Съдържанието, генерирано от потребителите, е важно
- Контент маркетинг стратегия: платени канали за разпространение
- Аутсорсинг маркетинг на съдържание
За повече подробности разгледайте инфографиката.
[[{"fid":"393522","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""},"link_text":false,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""}},"attributes":{"height":5296,"width":768,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.