Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|3 причини да се откажете от “Boost” бутона във Facebook
Ако някога сте управлявали бизнес страница във Facebook, то със сигурност имате представа за “Boost” бутона, а вероятно дори сте го натискали.
Представете си – написали сте най-перфектната публикация – информативна, в контекст, стойностна, емоционална... Възкликвате „Аз съм гений!“ и публикувате. След това обаче почвате да мислите „Въобще кой ще види написаното от мен? Дали ще го харесат?“. Прибягвате към добре познатия бутон, а всъщност... не трябва.
Алгоритмите на Facebook са много сложни, малко познати и постоянно променящи се. Да, един бърз “boost” може да ви се стори ефективен заради многото харесвания, коментари и споделяния, които сте получили, но има три причини да забравите за него.
Няма да можете да разгледате подробно кампанията си
Чувствате, че сте изложили на риск всички възможности да подобрите кампанията си в социалната мрежа във времето, нали?
Бутонът пречи да получите пълен анализ на кампанията, който да ви позволи по-добре да оцените постигнатите чрез нея резултати. Ако продължавате така, най-вероятно ще продължите да правите една и съща грешка отново и отново и може би никога няма да разберете грешките си.
Опциите за таргетиране са ограничени
Във Facebook Ads Manager таргетирането на аудиторията е най-важната част от кампанията. Дори с най-добрите копирайтър и криейтив, ако не представите на подходящата аудитория създаденото от вас, пропускате възможност да предадете посланието си на хората, сред които има по-голям шанс да станат ваши фенове и потребители.
Отклонява вниманието ви от маркетинговите ви цели
Има ли причина да искате повече хора да видят поста ви във Facebook? Коя е маркетинговата цел, която се опитвате да постигнете?
Подсилените постове във Facebook размива целите. Той не е създаден, за да ви позволи да оптимизирате специфични неща, към които се стремите. Ще получите харесвания, коментари и споделяния – окей е, ако това, което искате.
Преди да кликнете “Boost Post” отново се запитайте:
- Каква е целта на платената ми промоция?
- Търся просто повече ангажиране ли?
- Искам ли да получа нов трафик и да го пренасоча към уебсайта си?
- Надявам ли се хората да видят поста и да го конвертират в лийдове, като се абонират, направят покупка или резервират това, което предлагам?
Освен това – как можем да разделим органичния от платения трафик? И ако не можете да го направите, тогава как разбирате дали усилията ви са били ефективни? Вероятно не можете с “Boost Post”.
Сидни Пиеручи за Medium.com
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.