Колко е важно тестването на реклами в Google

Manager News

Може би се чудите защо трябва да тествате рекламите си? Не е ли достатъчно само да плащате на Google, за да поставите рекламите си там, където трябва да бъдат? Въпреки че Google Ads може да помогне за увеличаване на квалифицирания трафик към вашия сайт, той работи само, ако оптимизирате рекламните кампании, които създавате, и гарантирате, че предлагат стойност. За съжаление, ако не тествате рекламите си, може никога да не узнаете отговора на това.

A/B тестването е вид дигитален експеримент, при който имате контролна реклама и вариации на рекламата. Контролът и вариантите се показват на случаен принцип и когато на някого се обслужва всяка вариация, ангажираността се записва и проследява. Google автоматично събира информацията на таблото за управление и след това я анализира, за да определи коя реклама е най-ефективна.

Когато имате тези показатели, можете да разберете какъв ефект имат промените върху поведението на потребителите. Колкото повече опознавате аудиторията си, толкова по-добре можете да й служите.

С A/B тестването можете да задавате фокусирани въпроси за промените и да получавате отговори на тях. Можете също да видите прякото въздействие на направените промени. Когато тествате Google Ads, можете да вземете предположенията от оптимизацията на рекламите и да вземете решения въз основа на действителни данни. 

Преди да можете да тествате новите си реклами в Google, е добре да видите къде стоят съществуващите. За да направите това, трябва да прегледате отчетите си; да създадете хипотеза за това какво може да работи, ако го промените; да настроите тестовете; да създадете рекламни варианти. 

След като имате основата за A/B тестване, е време да създадете варианти на реклами. Има три основни типа, които можете да направите:

1. Намерете и заменете - С Find and Replace можете да намерите фраза или дума в текстовите си реклами и да ги замените с друга. Освен това, с Find and Replace можете да коригирате текста в рекламите си и да имате вариант да съответства на случая. Това е интелигентна опция, ако тествате варианти като "Научете повече" или "Прочетете повече".

2. Актуализиране на текста - Правите ли промени, които все още изискват използването на филтри? Ако е така, помислете за варианта да актуализирате текста.

3. Разменете заглавията - Можете да обърнете заглавие вариант едно и заглавие вариант две, които сте създали по-рано. Това е добра опция, ако искате да видите кое CTA местоположение работи най-добре.

Струва си да се отбележи, че A/B тестването изисква известно време и усилия, но в крайна сметка си заслужава. С това тестване можете да разберете кои варианти на реклами в Google работят най-добре и какво може да се наложи да промените, за да подобрите още повече ефективността. В крайна сметка, това тестване ще ви помогне да създадете по-силни реклами, които да се виждат от повече хора, които търсят това, което предлагате.  

Източник: Питър Рослър за Inc.com

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ