Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Publicis купува компанията за данни Epsilon за 4,4 млрд. долара
Френският гигант в областта на маркетинга и комуникациите Publicis купува компанията Epsilon, която е част от Alliance Data, за 4,4 млрд. долара, съобщават международните медии. Това ще помогне на Publicis ще разшири дигиталния си бизнес в Северна Америка.
Сделката беше обявена две седмици след като от Publicis потвърдиха, че са в преговори с Alliance Data. Целта на придобиването е третата по големина рекламна група в света да се адаптира по-добре към промените на пазара, задвижван все повече от онлайн данните за поведението на клиентите в дигиталните платформи.
Добавянето на Epsilon ще увеличи мащаба на Publicis като лидер на задвижваното от данни персонализирано преживяване на потребителите, посочиха от базираната в Париж компания в изявление.
Това е най-скъпото придобиване на бизнес от Publicis досега. То е по-скъпо и от 3,7-те млрд. евро, които компанията плати за консултантската технологична фирма Sapient през 2014 г.
Publicis и други традиционни рекламодатели загубиха място на пазара, на който все повече доминират Facebook, Google и специалистите по дигитален маркетинг, които следят и таргетират индивидуални клиенти чрез техните смартфони, докато прилагат по-строги закони за защита на данните, коментира Business Insider.
Цените на акциите на френската група Publicis спаднаха с 15% през последните 12 месеца.
Epsilon е маркетингов бизнес, който доставя данни за около 160 млн. индивидуални клиенти, генерирайки приходи от 1,9 млрд. долара годишно, почти изцяло от САЩ.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.