Светне ли крушката, време е за нещо ново!

Светне ли крушката, време е за нещо ново!

Когато искате да бизнесът ви да се разраства, хвърляте поглед и към другите индустрии. Кой не иска да е следващото голямо име в някоя от тях? Ако обмисляте да се развивате обаче, не загърбвайте старите си позиции за сметка на новите, а изградете името си с постоянство.

Променете основните си продукти или услуги

При основаването на General Electric през 1892 г. нейният първи продукт, електрическата крушка, изглежда доста скучен за потребителите. Скоро обаче тя става много евтина и достъпна и компанията се насочва към нещо ново.

Малко след като навлизат в XX век, инженерите на GE осъзнават голямото значение на електричеството за хората и въз основа на това разработват още продукти, например забелязват, че металните пръти не само излъчват светлина, но и отделят достатъчно топлина за готвене.

Помислете си за основата на вашите продукти и услуги. Ако помогнете на компаниите да оптимизират уебсайтовете си за търсещите машини, можете ли да предложите и оптимизация на потребителското изживяване например?

Създайте нов канал за продажби

Много преди средностатистическият американец да използва интернет Walmart бе разпространил търговията на дребно в по-малките общности. През 90-те магазините вече продаваха всичко, от което аудиторията може да има нужда, дори повече.

Веригата обаче отбеляза ключов момент от историята си през 2000 г., когато основа Walmart.com. Внезапно можеше да достига не просто до повечето общности, а до всеки пощенски адрес в страната.

Изберете нови канали за продажби, базирани на платформите, които аудиторията ви вече използва. Ако сте бранд за младежко облекло, който вече продава във физически обекти и в уебсайта си, защо не опитате и с Instagram?

Надградете старото

Основаната успоредно с General Electric, Coca-Cola, може да изглежда като една от компаниите, които вече са ударили тавана. Но вместо да се опитва да продава легендарната си напитка с балончета през уебсайта, Coca-Cola предприе нещо различно – социалната отговорност.

Бизнесът продължава да се разраства и днес, отчасти благодарение на подкрепата на устойчиви решения. В младите потребители и техните интереси Coca-Cola вижда възможност да обнови имиджа си и да остане релевантен бранд, като преопакова продуктите си, ребрандира ги и ги предлага отново на потребителите. Тази тактика на надграждане на старото действа отново и отново.

Питър Дейзими, съосновател на Hostt за Entrepreneur.com

Редактор: Габриела Беличовска

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ