Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Дайте кауза на младите!
Днешната социална активност на младите хора, типично в духа на 21 век, често се изчерпва с постове в Twitter или натискане на бутона "харесвам" във Facebook. Напоследък изглежда, че всичко приключва с това. За търговците обаче това може да бъде само началото. Поне за тези, които използват социални медийни инструменти, твърди световното електронно издание за реклама Advertising Age. Ето как:
Отделете време да разберете какво мотивира младите хора, към които се стремите. Сред причините, които карат хората да се включват в социални каузи, е чувството, че те могат да направят нещо, което да е от полза. Това са хора, които искат да виждат реалния принос от дейността си. Проучвания в САЩ показаха, че повече от половината от младите хора казват, че биха се включили в социален проект, ако наистина виждат реалния си принос в него.
Използвайте това, което имате. Много от младите хора смятат, че компаниите имат материални ресурси, за да помогнат, а други са на мнение, че бизнесът определено има необходимите знания, за да подкрепя различни социални каузи.
Преодолейте бариерите. Първите три причини младите хора да не участват в социални каузи са времевите ограничения; скептицизмът, че тяхното участие ще промени нещо и липсата на възможности да се включат. Ето защо трябва да направите участието лесно и да убедите младежите да се включват в една програма, която е достъпна и има реален ефект.
Не подценявайте елемента на изненадата. Марките могат да загубят стабилност чрез бездействие и да спечелят такава, като изненадат хората с активността си. Почти половината от анкетирани млади в Щатите са споделили, че смятат, че компаниите са морално задължени да допринесат за подпомагането на социални каузи, но по-малко от 5% посочили, че компаниите могат да помогнат за решаване на проблеми, свързани с бедността, правата на човека, здравеопазване и образование, въпреки че те разполагат с познанията и ресурсите, да го направят.
Технологиите и творчеството могат да изиграят важна роля в социалната активност. Използвайте технологии, които тези хора разбират, за да стигнете до тях. Осигурете им платформи, които ще им позволят да покажат уменията си, свързани с дигиталното.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.