Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Много фалш за нищо
Социалните мрежи остават различна вселена и по-нова форма на предаване на съобщения. Днес вече голяма "въпросителна" стои до името на всеки инфлуенсър - доколко наистина марките, които се представят пред публиката му, получават истинска ангажираност, от реални лица.
Откакто стартира Instagram преди години, пейзажът на социалните мрежи се разви и "дообогати" с появата на различни играчи, включително и на бот профили, които създават фалшиви харесвания (от компютърни програми), зад които не стоят истински хора. Всичко това се допълва от съмнителни тактики като купуването на баджове за верификация и други.
Възможността марката да си купи с пари пътя към върха по количествени показатели направи потребителския опит в тях по-лош, по-некачествен, а също и постави под въпрос истинността на усилията на онези, които наистина създават общности от последователи. Така марки и рекламодатели започнаха да премислят по два пъти, преди да инвестират парите си в каналите и профилите в Instagram.
Новина от скоро в тази връзка е, че Facebook започна да съди компания, базирана в Нова Зеландия, която е направила близо 10 млн. долара печалби от създаването на фалшива ангажираност в притежаваната от нея социална мрежа Instagram, разказва Inc.com.
Откакто Facebook придоби Instagram през 2012 г., компанията-майка бе колеблива да се намесва в бизнеса на Instagram, позволявайки на платформата за споделяне на снимки да остане автономна.
Сега става ясно, че Facebook увеличава влиянието си върху бъдещето на Instagram, тъй като приложението става все по-голямо. Неотдавна подадоха оставки основателите на Instagram. Причината бяха различия, свързани с насоката на управление на компанията. Те бързо бяха заменени от лоялни на Facebook управители. Сега Facebook като собственик поема кормилото и завежда делото от името на Instagram.
В същото време, с напредъка на технологиите и все по-големите ресурси за мониторинг на активността, компаниите на социалните мрежи започват да орязват фалшивата ангажираност - правят го повече от всякога. Повишеното наблюдение обаче има смисъл, само ако марките продължават да вливат парите си в социалните мрежи и начините да се показват в тях.
Ако готвите кампания в социалните мрежи, имайте предвид следните съвети:
Фокусирайте се върху въздействието, не върху последователите.
Независимо дали сте творец или бизнес, основната цел, към която да се целите с присъствието си в социалните мрежи, е да се свързвате с вашата аудитория или клиентска база и да разрешавате нейните проблеми. Останалото е просто шум за фон.
Да имате 10 високо ангажирани с вашата марка последователи е много по-полезно за финалния годишен резултат на бизнеса ви от да имате 10 000 Instagram бота, които коментират публикациите ви и създават стотици харесвания, но всъщност това не са реални хора, а програма.
Продължава на следващата страница.
Използвайте инструменти, на които имате доверие, а не неясни тактики.
С мобилни приложения като Crowdfire и Hootsuite можете да следвате (и да се отказвате от последването) на свързани с вас профили, да се ангажирате с тяхното съдържание и др.
Започнете да купувате реклами.
Става дума за бизнес, за пари - и при социалните мрежи не е различно. Ако искате да увеличите броя си последователи или ангажираността си в Instagram, най-безопасният начин това да стане е като вложите известна сума в реклама, чрез която ще се увеличи видимостта ви.
Изградете автентични връзки с лидери на мнение и други марки.
Мобилните приложения на социалните мрежи се придвижват към нюзфийд с алгоритъм, подобен на този на Facebook, базиран на ангажираност, вместо на хронологичност.
Въпреки постоянните промени в алгоритъма на социалните мрежи, една добра практика, която със сигурност би имала положителен ефект за вас, е да се свържете с големи и популярни профили (на хора, компании), които да харесват, споделят и коментират съдържанието ви. Това би било безспорен знак пред алгоритъма, че вие публикувате ангажиращо съдържание с високо качество.
Един етичен начин да увеличите влиянието на вашите профили е просто да изградите автентични взаимоотношения с марки и влиятелни лица в индустрията. За да стане, започнете да коментирате съдържанието на тези хора и компании в Twitter, LinkedIn и извън него. Можете също така да присъствате на конференции, свързани с индустрията ви, и да станете активни в съответните групи във Facebook, а защо не и организатори.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.