Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Спечелете клиенти с участие във форум
Често маркетолозите попадат на събития и форуми, където трябва да се представят пред публика и да опитат да привлекат нови клиенти от бизнеса. В тези случаи е важно те да си подготвят автореклама, да бъдат представителни и да привлекат вниманието.
Ако грабнете публиката в събитията, където се завързват контакти, чрез 15-30 секунди на добро представяне хората ще ви запомнят, отбеляза Лаура Лейк в MarketingAbout.
Авторката коментира, че краткото представяне по време на форумите е много важно и може да продаде услугите на бизнеса на маркетинг и пиар агенциите. „Ако започнете с правилна, 30-секундна реклама, след това съвсем естествено няма да имате нужда повече да представяте бизнеса си”, твърди тя.
Целта на кратката реклама по време на събитие е да представи сбита информация за това:
- Кои сте вие?
- Коя е компанията ви?
- С какво се занимава тя?
- Как можете да помогнете?
- Защо публиката ви трябва да действа сега?
Изглежда лесно, нали?! За жалост, това е мястото, в което се провалят много търговци и маркетолози. Правят го със следното изявление: „Здравейте. Казвам се Лаура Шнайдер, изпълнителен директор съм на ZealSpin, Inc. Ние сме компания за интерактивен маркетинг. Показваме на фирмите как да интегрират техния онлайн и офлайн маркетинг.”
Какво липсва в представянето тук? То не грабва вниманието ви. Няма изложение – въпрос с отворен край, който провокира дискусия. Липсват ключови компоненти, които да го направят силно и ефективно. Има начин това представяне да се подобри. Например:
„Здравейте! Казвам се Лаура Шнайдер. Изпълнителен директор съм на ZealSpin Маркетинг. Ние помагаме на фирмите да увеличат продажбите си и да затвърдят марката, като полагаме усилия да инегрираме онлайн и офлайн маркетинга им. Вие рекламирате ли бизнеса си онлайн и офлайн? Мисля, че можем да работим заедно. В практиката ни събираме екипи от наши хора и служители на клиентите ни. Тези екипи работят с поне 5 интеграционни техники, които гарантират печалбите още от днес. Искате ли да насрочите дата за среща със специалистите ни?".
Както виждате, ключът в представянето на бизнеса по време на форуми и събития е не е само в това да се дава важна информация, но и да се задават правилните въпроси.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.