Спечелете клиенти с участие във форум

Спечелете клиенти с участие във форум

Спечелете клиенти с участие във форум

Често маркетолозите попадат на събития и форуми, където трябва да се представят пред публика и да опитат да привлекат нови клиенти от бизнеса. В тези случаи е важно те да си подготвят автореклама, да бъдат представителни и да привлекат вниманието.

Ако грабнете публиката в събитията, където се завързват контакти, чрез 15-30 секунди на добро представяне хората ще ви запомнят, отбеляза Лаура Лейк в MarketingAbout.

Авторката коментира, че краткото представяне по време на форумите е много важно и може да продаде услугите на бизнеса на маркетинг и пиар агенциите. „Ако започнете с правилна, 30-секундна реклама, след това съвсем естествено няма да имате нужда повече да представяте бизнеса си”, твърди тя.

Целта на кратката реклама по време на събитие е да представи сбита информация за това:

      - Кои сте вие?

      - Коя е компанията ви?

      - С какво се занимава тя?

      - Как можете да помогнете?

      - Защо публиката ви трябва да действа сега?

Изглежда лесно, нали?! За жалост, това е мястото, в което се провалят много търговци и маркетолози. Правят го със следното изявление: „Здравейте. Казвам се Лаура Шнайдер, изпълнителен директор съм на ZealSpin, Inc. Ние сме компания за интерактивен маркетинг. Показваме на фирмите как да интегрират техния онлайн и офлайн маркетинг.”

Какво липсва в представянето тук? То не грабва вниманието ви. Няма изложение – въпрос с отворен край, който провокира дискусия. Липсват ключови компоненти, които да го направят силно и ефективно. Има начин това представяне да се подобри. Например:

„Здравейте! Казвам се Лаура Шнайдер. Изпълнителен директор съм на ZealSpin Маркетинг. Ние помагаме на фирмите да увеличат продажбите си и да затвърдят марката, като полагаме усилия да инегрираме онлайн и офлайн маркетинга им. Вие рекламирате ли бизнеса си онлайн и офлайн? Мисля, че можем да работим заедно. В практиката ни събираме екипи от наши хора и служители на клиентите ни. Тези екипи работят с поне 5 интеграционни техники, които гарантират печалбите още от днес. Искате ли да насрочите дата за среща със специалистите ни?".

Както виждате, ключът в представянето на бизнеса по време на форуми и събития е не е само в това да се дава важна информация, но и да се задават правилните въпроси.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ