Още един начин да печелите клиенти

Още един начин да печелите клиенти

Често маркетолозите попадат на събития и форуми, където трябва да се представят пред публика и да опитат да привлекат нови клиенти за бизнеса. В тези случаи е важно те да си подготвят автореклама, да бъдат представителни и да привлекат вниманието.

Ако грабнете публиката по време на събитията чрез 15-30 минути добро представяне, хората ще ви запомнят, отбеляза Лаура Лейк в сайта за маркетинг TheBalance.

Авторката смята, че краткото представяне по време на форумите е много важно и може да продаде услугите на бизнеса. „Ако започнете с правилна, 30-секундна реклама, след това съвсем естествено няма да имате нужда повече да представяте компанията си”, твърди тя. И посочва още:

Целта на кратката реклама по време на събитие е да представи сбита информация за това:

      - Кои сте вие?

      - Коя е компанията ви?

      - С какво се занимава тя?

      - Как можете да помогнете на хората?

      - Защо публиката ви трябва да действа сега?

Изглежда лесно, нали? За жалост, това е мястото, където се провалят много търговци и маркетолози. Правят го заради следното изявление: „Здравейте. Казвам се Лаура Шнайдер, изпълнителен директор съм на ZealSpin, Inc. Ние сме компания за интерактивен маркетинг. Показваме на фирмите как да интегрират техния онлайн и офлайн маркетинг”.

Какво липсва в представянето тук? То не грабва вниманието. Няма изложение – въпрос с отворен край, който провокира дискусия. Липсват ключови компоненти, които да го направят силно и ефективно. Има начин това представяне да се подобри. Например:

„Здравейте! Казвам се Лаура Шнайдер. Изпълнителен директор съм на ZealSpin Маркетинг. Ние помагаме на фирмите да увеличат продажбите си и да затвърдят марката, като правим усилия да инегрираме онлайн и офлайн маркетинга им. Вие рекламирате ли бизнеса си онлайн и офлайн? Мисля, че можем да работим заедно. В практиката ни събираме екипи от наши хора и служители на клиентите ни. Тези екипи работят с поне 5 интеграционни техники, които гарантират печалбите още от днес. Искате ли да насрочите дата за среща със специалистите ни?".

Както виждате ключът в представянето на бизнеса по време на форуми и събития е не е само да се дава важна информация, но и да се задават правилните въпроси. Същото се отнася и за преподаването в университета.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Кая Калас: Нарушаването на румънското въздушно пространство от руски дронове е неприемливо
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 15 до 21 септември
Росен Желязков: Има взети мерки за защита на въздушното ни пространство
Френският фермерски синдикат FNSEA призова за национален протест на 25 септември срещу Меркосур и митата на САЩ
Германските компании страдат от слабо интернет покритие въпреки милиардните инвестиции
Конференциите все още могат да донесат огромна възвръщаемост на инвестициите
На днешната дата, 15 септември. Рождениците днес
Смятана за изгубена от 400 г. картина на Рубенс е открита в имение в Париж