Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Юнайтед Партнърс представя: Как да бъдем иновативни и щастливи докато работим
Една от водещите български агенции в сферата на маркетинговите комуникации, Юнайтед Партнърс, отбелязва 20-годишен юбилей с интересна и различна кампания за разпространение на иновативни подходи и инструменти при управлението на комуникационни кампании и личностното развитие на служителите.
В продължение на 20 седмици специалистите по ПР, дигитален маркетинг и създаване на съдържание от агенцията ще работят пилотно с иновативни инструменти, налични онлайн, а експертите по Човешки ресурси ще проведат различни инициативи за повишаване на щастието на работното място.
Първата седмица от кампанията стартира с представянето на инструмента AGORAPULSE – полезен и иновативен за управление и оптимизиране на рекламните кампании в социалните канали.
Освен от иновацията, агенцията бе завладяна от духа на влюбените и стана част от Mindvalley's Love week като всеки получи изненада от свой таен ангел или се превърна в такъв за някого друг.
Резултати от експериментите ще бъдат споделяни както в уеб сайта на компанията, така и в социалните им канали. За да следите живота, който кипи в Юнайтед Партнърс, може да ги следвате и в публичния им акаунт във Viber - https://chats.viber.com/unitedpartners
„Съзнателно се фокусирахме върху няколко основни елемента – да учим нови неща всеки ден, да не спираме да търсим по-добри и иновативни решения на проблемите, с които се сблъскваме, да се грижим за хората в екипа и да запазваме позитивизъм. Юнайтед Партнърс e изградена върху тези ценности и принципи – те ни позволяваха да растем и да се развиваме на младия и динамичен пазар през последните 20 години“, споделя Мария Гергова, основател и Управителен директор на Юнайтед Партнърс.
Spread Love Week UP - https://youtu.be/nmUVLWfxR4Y
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.