Над 700 ученици и студенти успяха да станат "Мениджър за един ден" тази година

Над 700 ученици и студенти успяха да станат Мениджър за един ден тази година

Над 700 ученици и студенти успяха да станат "Мениджър за един ден" тази година

Първото виртуално издание на инициативата на Джуниър Ачийвмънт „Мениджър за един ден“, което се проведе на 23 март тази година, се оказа едно от най-успешните до момента - повече от 700 ученици и студенти се превърнаха в мениджъри за един ден във водещи български и международни компании и организации. През целия ден бъдещите мениджъри имаха възможността да видят и общуват отблизо със света на бизнеса в различни сектори и индустрии. Най-желаните позиции бяха тези в сферата на маркетинга, които получиха по над 50 кандидатури. Други популярни сред ученици и студенти позиции бяха „заети“ в сферите на бързооборотните стоки и технологиите.

Специален гост на тазгодишното издание беше Николаос Цитиридис, който „разходи“ зрителите в студиото на своето предаване и отговори на въпроси, зададени от участниците на живо към него. Той сподели, че „думата на думите“ в неговите очи е „търпение, за да знаеш, че можеш да се провалиш, но да си сигурен, че няма да повториш грешката“. Според него, силата на думите идва от това да разбираш хората и ситуациите и да вникваш в тях, без да се фокусираш върху проблема, а върху решението.

Закриващото събитие на иницативата под мотото "Силата на един ден, една дума", излъчвано на живо във Facebook страницата и уебсайта на Джуниър Ачийвмънт България, прерасна в интерактивна дискусия с участието на мениджъри от различни компании-домакини. Участници от цялата страна задаваха въпроси на ръководителите на компаниите, а според отговорите, най-важното качество за един мениджър е емпатията, която беше и един от отговорите на въпрос „Какво е важно за успешната комуникация?“ и доказа колко голяма може да бъде силата на една дума. Мениджъри от водещи компании споделиха, че най-голямата мотивация за развитието им в България са възможностите и хората, и посъветваха младите предприемачи да се развиват в сфери, които силно ги вълнуват и в които могат да бъдат полезни.

"Тази година успяхме не само да предложим нестандартно решение, а и да повдигнем летвата на следващото ниво. Вярвам, че за всички над 1500 участници - ученици, студенти, ментори, мениджъри и колеги, които бяха въвлечени в организацията и реализацията на този един ден, това преживяване ще остави трайна следа в тяхното развитие. Ще се радвам да ги срещнем отново в някои от предстоящите ни програми, инициативи и дейности насочени към изграждането на професионални компетенции, финансова грамотност и предприемачество.", коментира Милена Стойчева, изпълнителен директор на Джуниър Ачийвмънт България като изрази и специална благодарност към всички участници

В глобален мащаб, с подкрепата на всички партньори на местните организации,  Junior Achievement достига до над десет милиона ученици и студенти всяка година.

Компаниите-домакини за участието си в инициативата „Мениджър за един ден“

„Да споделяме знания и опит, които имаме, с прохождащите таланти, оставя винаги приятни емоции и удовлетвореност, особено когато си вдъхнал смелост и мечта на някой. Участието ни в „Мениджър за един ден“ тази година съчета професионално удоволствие и истински ентусиазъм от работата с толкова мотивирани млади хора. Атмосферата, създадена от студентите, беше не по-малко обучаваща за екипа ни, който успя да се върне в началото на кариерното си развитие. Участниците смело показаха организираност, творческо мислене и добри презентационни умения. Благодарим на Джуниър Ачийвмънт за поканата и за доброто партньорство през годините.“, коментират от Publicis Groupe България.

"Успешното реализиране на "Мениджър за един ден" е прекрасен пример, че нещата може да продължат да се случват по един страхотен начин и онлайн. Истината е, че не всички организации успяват да се справят с новите обстоятелства и онлайн събитията им не могат да запазят напълно качеството, което се очаква. Това е реално предизвикателство, което стои пред всички нас. "Мениджър за един ден", по наше мнение и усещане, тази година беше по-ползотворно и мотивиращо, в новия си онлайн формат. Чудесно е, че беше помислено и за нови посоки в самата инициатива, което даде възможност да се случат интересни разговори и младите хора, заемащи ръководни позиции в този ден, да могат още по-широко да разгърнат потенциала си.", разказа Нелиан Николова, КСО специалист и организатор събития в Chaos Group.

„Мениджър за един ден промени ежедневието на целия екип на нашия офис. С тази среща и чрез споделения опит нашите колеги вдъхновиха участниците да предложат релевантни и адекватни управленчески решения по зададения казус, които надхвърлиха нашите очаквания. Радваме се, че имахме възможността да се срещнем онлайн с таланти от младото поколение, което ни вдъхва увереност, че израства следващото поколение млади мениджъри.“ сподели Звездомира Георгиева, Мениджър "Човешки ресурси" и "Корпоративни стандарти" в ИТА Груп, приела 45 студенти от България, Франция и Англия. „Ако не беше предложен този интерактивен онлайн формат, аз нямаше да мога да участвам“ сподели студентка от Асеновград. „

„Поздравявам ви за интереса и куража да участвате в инициативата „Мениджър за един ден“. За мен това е доказателство, че вие разбирате, че бъдещото ви развитие е свързано с труд и предизвикателства. Това, което мога да споделя от личен опит е, че те ще бъдат съпътствани от много усилия, но ще имате и много успехи, когато се стараете. Наред с това идват и новите идеи и различните възможности за развитие, затова не се страхувайте да ги търсите. Учете се, това е за цял живот“, посъветва в приветствието си към младежите Спас Велинов, главен директор „Технологии“ в Теленор.

Джуниър Ачийвмънт България предоставя публичен достъп до закриващото събитие на „Мениджър за един ден“ 2021 на следния адрес: https://bit.ly/3wdo07d

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ