SAAB акцентира върху шведския произход

SAAB акцентира върху шведския произход

Шведската марка автомобили  SAAB планира мултимилионна глобална маркетингова офанзива, съобщава marketingmagazine.co.uk.

Кампанията едновременно ще рекламира новия модел SAAB 9-5 и ще напомня на клиентите, че SAAB продължава да съществува като марка.

По думите на Дейвид Пуг, маркетинг и пиар директор на SAAB, най-големият коз в мощната маркетингова стратегия на компанията е акцентът върху шведския произход и традиции на марката, които според него ще пробудят асоциациите за стил, перфектно качество и добър дизайн.

Кампанията е мотото „Толкова шведски, толкова SAAB” и използва лоса, който е емблема на държавата.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Култовият екшън „Жега“ се завръща след 30 г. с вероятен състав Леонардо ди Каприо и Крисчън Бейл
Традиционният маркетинг се проваля. Ето как да спечелите вниманието на клиента
Цитат на деня
На днешната дата, 19 ноември. Рождениците днес
От JPMorgan предупреждават за възможна „корекция“ в оценките на свързаните с AI компании
Легендарни близначки, партньорки на Фред Астер и Франк Синатра, се самоубиха в Германия
Бивш министър на финансите на САЩ и шеф на Харвард се оттегля от публични позиции заради връзки с Епстийн
Британският вътрешен министър: Ситуацията с предоставянето на убежища на бежанци е извън контрол