Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|SAAB акцентира върху шведския произход
Шведската марка автомобили SAAB планира мултимилионна глобална маркетингова офанзива, съобщава marketingmagazine.co.uk.
Кампанията едновременно ще рекламира новия модел SAAB 9-5 и ще напомня на клиентите, че SAAB продължава да съществува като марка.
По думите на Дейвид Пуг, маркетинг и пиар директор на SAAB, най-големият коз в мощната маркетингова стратегия на компанията е акцентът върху шведския произход и традиции на марката, които според него ще пробудят асоциациите за стил, перфектно качество и добър дизайн.
Кампанията е мотото „Толкова шведски, толкова SAAB” и използва лоса, който е емблема на държавата.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
9,5 млн. лв. са изтекли през измамна схема с гориво за база на НАТО
България |
Обновена 20:00ч., 10.12.2024
Авиокомпаниите очакват над $1 трлн. приходи и рекорден брой пътници догодина
Икономика |
Обновена 19:40ч., 10.12.2024
Ердоган: Терористичните групировки в Сирия скоро ще бъдат елиминирани
Свят |
Обновена 19:25ч., 10.12.2024
Денят в цифри
България |
Обновена 19:10ч., 10.12.2024
Технополис откри хипермаркет в Ловеч
Компании | Advertorial |
Обновена 17:07ч., 10.12.2024
Кариерата е като палачинка - обръща се
Техники за успех |
Обновена 00:11ч., 31.10.2018
Фитнес за ума: Отгатнете липсващото число
Маркетинг |
Обновена 10:00ч., 28.12.2017
Обама обвърза свалянето на ембаргото срещу Куба с човешките права
Политика | Advertorial |
Обновена 07:00ч., 22.03.2016
Изкуственият интелект е готов да промени начина, по който пазаруваме
Маркетинг | Бизнес |
Обновена 01:11ч., 06.09.2023
Джеф Безос се срещна с Мицотакис на гръцки остров
ЕС | Advertorial |
Обновена 15:06ч., 06.07.2021
Еврокомисарят Бретон: ЕС премина частично към „военна икономика“
ЕС |
Обновена 15:10ч., 13.05.2024
Денят в цифри (вечерен обзор)
България |
Обновена 19:15ч., 04.08.2023
Еврокомисарят по правосъдие предложи начин за конфискуване на активи от руски олигарси
ЕС |
Обновена 13:00ч., 09.12.2022
Коментари
Няма въведени кометари.