5 неща, които подклаждат омраза в офиса

Без значение колко се стремим към хармония на работното място, някои от нас просто нямат късмет. В действителност, от начина, по който се държим по време на работа, зависи това дали ще сме харесвани или мразени от нашите колеги.
Чудили ли сте се какво да направите, за да не се превърнете в „досадника от офиса“?
Тук са пет неща, които вашите колеги мразят най-много и които би било разумно да избягвате.
1. Липса на комуникационни умения
Странно е колко малко внимание отделяме на това как общуваме, особено когато става въпрос за комуникацията чрез електронна поща или текстови съобщения. Дори и да ви се струва невероятно, начина, покойто пишете имейли и съобщения, разкрива много за вас.
Вниманието към правописа, правилното оформление и адресиране показването уважение и може да бъдат от значителен плюс за вашето представяне.
2. Лоша хигиена, разхвърляност
В училищните си години може да сте харесвал разхвърляните стаи, но нещата стоят по различен начин, когато пораснете. Когато използвате общите пространства като кухнята, стаята с копирната машина, тоалетната или стаята за почивка, важно е да се погрижите за тяхното добро състояние, преди да ги напуснете.
Никой не харесва колегите, които очакват някои друг да се погрижи за техния безпоряд и отпадъците, които оставят след себе си.
3. Арогантност
Важно е да имате самочувствие, но никой не харесва хората, които винаги повтарят на останалите „Нали ти казах!“ Бъдете спокоен и скромен, когато знаете, че сте прав. В замяна на това всички ще ви бъдат благодарни, дори и да не го казват на глас.
4. Наблюдавате отстрани и не се включвате
Няма нищо, което ваш колега да презира повече от това да се занимава с недовършената работа на друг човек от екипа. Не бъдете човека, който е пас, докато другите вършат цялата работа. Всички имаме дни, в които не сме в оптимална кондиция, но ако всеки ден започне да изглежда по този начин, това вече е проблем.
5. Говорите твърде много
Има време за социализация, но също така и време за тишина. Някои хора имат нуждата от тиха и спокойна обстановка, за да могат да се съсредоточат. Уважете техните желания и запазете вашите истории за себе си, без значение колко са интересни.
Питър Икономи, автор на бестселъра „Managing for Dummies, The Management Bible, Leading Through Uncertainty“, за inc.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Shein планира първите си постоянни магазини във Франция, но разгневи местните търговци
Компании |Аукционна къща Christie's излага на търг шедьовъра „Зимното яйце“ на Фаберже
Бизнес |Alibaba регистрира рекордна потребителска активност в първия ден от китайските празници
Компании |Украйна призова ЕС да отвори първата преговорна глава за членство
ЕС |Русия национализира империята за сладкарски изделия на Денис Щенгелов
Компании |Белият дом замрази 26 милиарда долара за щатите, управлявани от Демократическата партия
Политика |Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Финанси |Гърция сваля цените на 1000 стоки от първа необходимост в супермаркетите
Икономика |Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
България |Земетресение разлюля София
България | Advertorial |Първи сняг на Витоша. Столична община опесъчава пътищата (Снимки)
Общество |Започва плановият 90-дневен ремонт на топлопреносната мрежа в "Дружба" 2
ЕС |Учени за първи път създават ембриони от ДНК на човешка кожа
Наука и Здраве |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.