Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Проучване посочва предизвикателствата пред телекомите

Работата с големите обеми от данни (big data) е най-бързо растящото предизвикателство пред телекомуникационния сектор . Това твърди проучване на глобалната компания за анализи и маркетинг услуги Experian, проведено сред 80 старши изпълнителни директори в 45 телекомуникационни компании от 22 страни.
Непрекъсната промяна в потребителските нагласи, оптимално доброто обслужване на клиентите и намаляването на измамите също са сред ключовите проблеми за телеком компаниите в навечерието на 2014 г., посочва изследването.
Резултатите са сравнени с тези от аналогично проучване, направено миналата година, за да се посочат водещите тенденции по важните въпроси, засягащи телекомуникационните компании в дългосрочен план. Най-интересните изводи са следните:
- Броят на отговорилите, които са посочили осребряването на големи масиви от данни като основно предизвикателство за телеком операторите, се е увеличил със 150% в сравнение с 2012 г.
- 37% от анкетираните смятат, че управлението на взаимоотношенията с крайния потребител е било тяхното най-значимо бизнес предизвикателство. Толкова са били и миналата година.
- 32% от изпълнителните директори, участвали в допитването, отбелязват, че намаляването на вариативността в потребителските нагласи е било най-критичният фактор за подобрение на маржовете (в сравнение с 26% през 2012).
- Продажбата на допълнителни услуги на настоящите клиенти също е определена като важна (29% срещу 19% през 2012).
- Привличането на платежоспособни клиенти (24% в сравнение с 21% през 2012 г.) остава приоритет.
- Близо две пети са отговорили, че подобряването в качеството на взимането на решения в рамките на жизнения цикъл на клиента ще осигури най-голяма полза за тяхната организация, заедно с ползването на външни данни за подобряване разбирането на стойността на потребителя спрямо потенциалния риск.
- 10% от анкетираните са посочили, че борбата с измамите представлява нарастващо предизвикателство в периода до 2014 г.
- 7% твърдят, че автоматизирането на по-голяма част от решенията и взаимодействията на клиента продължава да е нещо много важно.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Цитат на деня
Цитат на деня |На днешната дата, 2 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Samsung и SK Hynix ще се включат в проекта Stargate на OpenAI
Технологии |Инвестиционната компания Bain Capital е подала оферта за купуване на веригата Costa Coffee
Компании |Само две търговски вериги са публикували цените си на сайта "Колко струва"
България |Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Финанси |Samsung и SK Hynix ще се включат в проекта Stargate на OpenAI
Технологии |На днешната дата, 2 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Принц Уилям става пилот на хеликоптер за спешна помощ
Маркетинг |УниКредит Булбанк е банка на годината
Финанси | Advertorial |Доларът задържа печалбите си въпреки новините
Коментари |Забавно е да правиш невъзможното: 20 велики цитата от Уолт Дисни
Техники за успех | Advertorial |Млада жена е починала след падане от хотел в Слънчев бряг
България | Advertorial |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.