Проучване посочва предизвикателствата пред телекомите

Проучване посочва предизвикателствата пред телекомите

Работата с големите обеми от данни (big data) е най-бързо растящото предизвикателство пред телекомуникационния сектор . Това твърди проучване на глобалната компания за анализи и маркетинг услуги Experian, проведено сред 80 старши изпълнителни директори в 45 телекомуникационни компании от 22 страни.

Непрекъсната промяна в потребителските нагласи, оптимално доброто обслужване на клиентите и намаляването на измамите също са сред ключовите проблеми за телеком компаниите в навечерието на 2014 г., посочва изследването.

Резултатите са сравнени с тези от аналогично проучване, направено миналата година, за да се посочат водещите тенденции по важните въпроси, засягащи телекомуникационните компании в дългосрочен план. Най-интересните изводи са следните:

- Броят на отговорилите, които са посочили осребряването на големи масиви от данни като основно предизвикателство за телеком операторите, се е увеличил със 150% в сравнение с 2012 г.

- 37% от анкетираните смятат, че управлението на взаимоотношенията с крайния потребител е било тяхното най-значимо бизнес предизвикателство. Толкова са били и миналата година.

- 32% от изпълнителните директори, участвали в допитването, отбелязват, че намаляването на вариативността в потребителските нагласи е било най-критичният фактор за подобрение на маржовете (в сравнение с 26% през 2012).

- Продажбата на допълнителни услуги на настоящите клиенти също е определена като важна (29% срещу 19% през 2012).

- Привличането на платежоспособни клиенти (24% в сравнение с 21% през 2012 г.) остава приоритет.

- Близо две пети са отговорили, че подобряването в качеството на взимането на решения в рамките на жизнения цикъл на клиента ще осигури най-голяма полза за тяхната организация, заедно с ползването на външни данни за подобряване разбирането на стойността на потребителя спрямо потенциалния риск.

- 10% от анкетираните са посочили, че борбата с измамите представлява нарастващо предизвикателство в периода до 2014 г.

- 7% твърдят, че автоматизирането на по-голяма част от решенията и взаимодействията на клиента продължава да е нещо много важно.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ