"Вебер": Казваме какво правим и правим това, което казваме

Вебер: Казваме какво правим и правим това, което казваме

"Вебер": Казваме какво правим и правим това, което казваме

Безупречно сме санирали панелни и монолитни сгради в Германия, Австрия, Чехия, Словакия и много други държави, разказва инж. Снежана Семова, управител на "Сен Гобен констракшън продъктс България", дивизия "Вебер"

- Госпожо Семова, какви постижения стоят зад 350-годишнината на "Сен Гобен"?

- Ние сме най-старата компания в индекса CAC 40 на Парижката борса. Неоспоримо постижение е, че за 350 години "Сен Гобен" е съхранила себе си и основния си бизнес и е постигнала доказано лидерство в строителната индустрия. Приспособявала се е към промените в световната икономика и със сигурност е приемала множество предизвикателства, но винаги с поглед в бъдещето. Как го е постигнала? "Сен Гобен" се опира на своя опит, изградила е силна корпоративна култура и ценности.

- Кои са световните промени, които най-силно влияят върху строителната индустрия?

- Динамиката в ежедневието ни и високите изисквания за ефективност налагат създаване на модерни технологии. Също така завишените очаквания към качество и здравословни условия на работа и живот, подпомогнати от корпоративната социална отговорност, водят до въвеждане на иновативни системи и в консервативна индустрия като нашата. Бизнес, в който инженерингът, строителната химия и физика са основа, се оказа един от най-продуктивните в търсене и реализация на зелените и иновативни технологии.

- На какво ново залагате, за да изпъкнете пред конкуренцията?

- Залагаме на уникалността на нашата марка, която никога не би могла да се сравнява поради своето ДНК. Успяхме да се наложим на пазара като глобален бранд, който използва неоспорим международен опит. Отличителният ни белег е, че казваме какво правим и правим това, което казваме. "Вебер" се радва на доверие заради своята ефективност и надеждност. Сега обаче за нас е важно да покажем, че притежаваме и още едно измерение, което гради уникалността ни - грижата за хората. Нашата философия е свързана с необходимостта да се вслушваме и отчитаме нуждата на всеки един - проектант, строител, краен потребител. Да улесняваме работата и градим дългосрочни партньорства с едните и да създаваме безопасна и хармонична среда за живот на другите.

- Какво е важно да знаят домакинствата, преди да започнат саниране или дълго отлаган ремонт?

- Семейството на "Вебер" със своите дъщерни дружества безупречно сме санирали милиони квадратни метри панелни и монолитни сгради в Германия, Австрия, Чехия, Словакия и много други държави. Стъпвайки на опита, се опитваме да предвидим всички процеси и да участваме активно в подготовката на строителите, които ще изпълнят монтажните дейности. С нашите проектанти и архитекти дискутираме детайлите и важните елементи при изпълнение на всяка топлоизолационна система. Нашите центрове weber HomePlan за консултации на крайни клиенти и собственици на домове отвориха врати още през 2011 г. Стараем се да сме достъпни в персонални срещи и чрез нашите дигитални канали във Facebook и www.proficlub.bg.

Във всички случаи е важно да знаете какво искате и на кого да се доверите. Това може да бъде единствено марка, която е изградила своя имидж в годините и стъпва на реален обем изпълнени фасади. Качеството на материали и системи се доказва със сертификати и милиони кв.м опит. Не правете компромис с цената. Мислете, че инвестирате в собствените си домове, без значение кой и как ще финансира проекта. Ако искате да оставите нещо зад себе си и след 300 години, се допитайте до професионалистите.         

Венцислав Савов, сп. "Мениджър"

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ