Вечните хитове, които вдигат продажбите

Вечните хитове, които вдигат продажбите

Знаете ли че, съществуват над 5000 слогана и рекламни фрази, които работят за повишаване на търговските продажби? И, макар да става все по-сложно да изненадаш клиента днес с каквото и да е, тези призиви са евъргрийн в маркетинга – продължават да привличат вниманието пак и пак.

Ето я проверената във времето класика, която продължава да работи безотказно. Повечето от призивите в този списък се използват предимно на Запад, но и родните търговци са взаимствали успешно голяма част от чуждия опит. 

Купи едно и получи второто безплатно (Buy One Get One Free) – изключително популярен слоган в търговията на дребно, използван предимно в края на даден сезон, когато трябва да се пласират колкото се може повече сезонни стоки. Формира впечатлението за продажба на цена на едро, без надценка от търговеца.

Купи едно и получи второто на половин цена ( Buy One Get One Half Off ) – производен на първия слоган, но за разлика от него, най-често се използва в началото на сезон.

Половината на половината (Half of Half) - още один популярен слоган, използван предимно в края на сезонните продажби. Кратък, ясен и убедителен способ да се заяви намаление от 75 %. Клиентите вярват, че получават повече, отколкото са предполагали за тази сума.

Разпродажба на складови наличности (Over Stacked, Over Stocked) - много магазини продължават да се влияят от тенденцията да купуват и поддържат на склад излишно количество стоки. Този слоган веднага обяснява на купувачите, че търговецът иска бързо да се освободи от излишното и, естествено, сделката ще е на изгодни цени.

Специални седмични намаления/ Само тази седмица! Специални отстъпки за лоялни клиенти  (Customer Apprecation Week Sale) – под тази фраза са обединени акции, ориентирани предимно към привличане на нови клиенти  - своеобразни празнични намаления, томболи и прочие, които демонстрират, че магазинът цени активните и постоянни клиенти.

Тотална разпродажба, Ликвидация (Wall-toWall Sale) - без съмнение, това е един от най-ефективните призиви за намаление. Бил е популяризиран при пълната ликвидация на компании.

Мега разпродажба (Mega Sale) – масови намаления на всички стоки, обвързани с конкретен маркетинг повод, като събитие, някакво мероприятие.

По-долу няма накъде (Rock Bottom Sale) -  предложение, което обобщава, че се предлагат най-ниските възможни цени. Но, в него се крие и предупреждението, че стоките може да не са на нужното качество или пък да имат някаква повреда.

Предложение на века (Deal of the Century) – това послание обявява продажба на популярни цени, които никъде другаде не се предлагат.

Още по-ниски цени  (We Have Lowered Prices Again) - ...и още един типичен за продажби в края на сезона слоган. Внушава, че магазинът вече е направил намаление и на тази база, наново смъква цените.  С две думи, стимулира пресметливите клиентски нагласи да се възползват от изгодно предложение.

Назовете вашата цена (Name Your Price) - просто назовете цената, при която сте готови да купите! Колкото и невероятно да ви звучи, опитът сочи, че клиентите обикновено посочват по-висока сума от очакванията на търговеца. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ