Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Железопътен хаос в Белгия заради стачка
Днес Белгия остава без железопътен транспорт, поради 24-часова стачка в железниците. В страната не вървят никакви влакове, включително скоростните, които свързват Брюксел с Париж и с Лондон
Профсъюзите искат преразглеждане на реформата за жп транспорта, предвиждаща да се преразпредели управлението на железниците, съобщи БТА. Опасенията са, че преструктурирането ще доведе до съкращаване на работни места
Пътниците, които имат билети за влаковете "Евростар" (Лондон-Брюксел) в часовете на стачката, ще имат няколко възможности: едната е да презаверят билетите си за друга дата, или да потърсят парите си обратно в срок от два месеца.
Онези, които непременно желаят да пътуват по тази линия в деня на стачката, ще могат да хванат влак от гарата в Лил, Франция. За клиентите на влаковете "Талис" между Амстердам, Кьолн, Брюксел и Париж няма никакви възможности, освен да отложат пътуването си или да потърсят парите си обратно, а днес да използват самолет или автомобил.
Белгийската железопътна компания SNCB дължи на държавата повече от 4 милиарди евро. Сериозен проблем е износването на подвижния състав, средната възраст на който е над 25 години, а на някои локомотиви - над 50. Една от целите на реформата е това положение да се промени.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.