Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Авиокомпаниите в САЩ се готвят за рекордни пътувания за Деня на благодарността
Авиокомпаниите очакват рекордно търсене на пътувания по време на Деня на благодарността. Ръководителите казват, че са подготвени за тези потоци. Администрацията за сигурност на транспорта очаква да провери 30 милиона пътници от 17 до 28 ноември - най-много досега. Неделята след Деня на благодарността се очаква да бъде най-натовареният ден през този период, като се очаква 2,9 милиона пътници да ползват услугата, съобщи CNBC.
"Готови сме за очакваните обеми и работим в тясно сътрудничество с нашите партньори от авиокомпаниите и летищата, за да сме сигурни, че сме подготвени за този натоварен празничен сезон", заяви администраторът на TSA Дейвид Пекоске в прогноза за пътуванията по-рано тази седмица.
Празниците в края на годината са важен момент за авиокомпаниите за увеличаване на приходите. Извън пиковите празнични дни или други периоди на голямо търсене превозвачите се насочват към намаляване на цените на билетите или свиване на растежа, тъй като трескавото пътуване на потребителите след пандемията се връща към историческите норми. Междувременно превозвачите са изправени пред по-високи разходи за гориво и труд, които намаляват печалбите им.
Но желаните дни за пътуване по време на празниците все още могат да се ползват с високи цени на билетите.
А Денят на благодарността ще бъде тест за това как авиационната индустрия ще се справи с празниците в края на годината, като същевременно ще се справи с напрежението, като например продължителния недостиг на ръководители на полети. Празничният период започва почти година след зимната буря, която предизвика хиляди отменени полети около Коледа. Превозвачите прекараха месеци в подготовка, за да гарантират, че скъпоструващите грешки няма да се повторят.
Готовността за метеорологични условия е особено важна за Southwest Airlines , която отмени 16 700 полета в края на миналата година и в началото на 2023 г. след тежките зимни условия, докато други авиокомпании се възстановиха по-бързо. Базираният в Далас превозвач отделя средства за увеличаване на възможностите за размразяване на самолетите и за подобряване на технологиите за по-добро пренасочване на екипажите при прекъсване на полетите.
"Ако вашият екипаж е на тридневна ротация и не излезе през първия ден, познайте какво, през втория и третия ден го няма", заяви главният оперативен директор на Southwest Airlines Андрю Уотърсън пред репортери на авиационния форум Skift във Форт Уърт, Тексас, по-рано този месец. "Една авиокомпания винаги трябва да се движи. Ако една авиокомпания спре да се движи, се случват лоши неща."
Подготовката не се ограничава само до Southwest. "Започваме да се подготвяме за зимата още през лятото", казва United Airlines
Линда Джоджо, главен директор "Клиенти". "Някои от първите ни срещи се провеждат, когато термометрите са най-високи."
Юнайтед също така модернизира серия от инструменти за самообслужване в мобилното си приложение, за да помогне на клиентите да се презаверят при прекъсване на полетите, както и да получат информация за полетите в реално време. Миналия месец превозвачът въведе и нов ред за качване на борда в икономичната класа - място до прозореца, средно място, след това пътека - който според Джоджо ще съкрати с около две минути времето за качване на борда.
"Тези допълнителни две минути "помагат на този полет и на следващия полет и на следващия полет", каза още Линда Джоджо.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.