Всеки клиент е част от семейството

Всеки клиент е част от семейството

Всеки клиент е част от семейството

За да успяваш в бизнеса, е нужно да сe придържаш към ценностите, в които вярваш, казва Силвия Митева, управител на строително-инвестиционната компания "Идея Билдингс" ООД

- Госпожо Митева, успяхте да затвърдите позициите на "Идея Билдингс" през най-трудните години на икономическата криза, каква е вашата равносметка 10 години след началото?

- По различен повод в последно време чувам: "Живеем в интересни времена" - китайска поговорка, считана за проклятие, а дали това е проклятие, или благословия, зависи от самия човек, от желанието и възможностите му за адаптация. Мисля, че тези 10 години бяха трудни времена, които обаче носят след себе си много позитиви за нас. Опитът, с който се обогатихме, самоувереността, която придобихме, пътят, който извървяхме, и казусите, с които се сблъскахме, ни помогнаха да пораснем и да прозрем истински важните неща за нас като хора и като професионалисти. Не беше лесно да се затвърди позиция на пазар, на който има много недоверие от страна на потребителите.

- Предлагате на клиентите си една по-комплексна услуга - не само строителство, но и проектиране на вътрешното пространство за всеки отделен дом, това ли е основното предимство на компанията?

- Истината както винаги се крие в простите неща. Доказахме си за пореден път, че за да успяваш в бизнеса, е нужно да сe придържаш към ценностите, в които вярваш. За нас това са семейните ценности - искреност, отдаденост, вярност и толерантност както за клиентите ни, така и в работна среда. "Идея Билдингс" е семейна фирма, която се крепи на тези ценности вече 10 години.

Основното, в което вярваме като компания, е, че създаването на пространство за живеене, изборът на място, обособяването му като функция и изобщо целият съпътстващ процес е нещо много лично и съкровено за нас като нация и народопсихология. И тъй като смятаме това почти за ритуал, се отнасяме с нужното внимание към всеки наш клиент, като го съпровождаме през цялото време и се стремим максимално да го улесняваме. Дълбоко вярваме, че представата за дома съществува у всеки един от нас и търсим начин да я въплътим в реалност. Реалност, която за всеки е различна - неговата лична реалност.

Това е нашето предимство - приемаме и се грижим за всеки наш клиент не просто индивидуално, а като част от нашето голямо семейство.

- Участвате в много специализирани изложения в чужбина, какво показва вашият опит - конкурентно ли е българското строителство?

- Участието ни в подобни изложения е свързано не толкова да търсим клиенти на международно ниво, а за да направим съпоставка на работата ни с тази на колегите отвъд българския пазар. Практиката ни до момента показва, че проектите, с които участваме, не отстъпват на останалите в международен мащаб, почеркът, с който работим, се чете добре на всички езици. Може би най-доброто доказателство за това са големият брой чужденци, купили имоти от нас.

- Какви са новите ви проекти, какво ги отличава като архитектура, предвиждате ли използването на нови технологии при изграждането?

- Относно иновациите - те са задължителни, все пак сме "Идея Билдингс". Вече 10 години изграждаме нашите идеи, стараем се да сме в крак с последните тенденции в строителството, в това число технологии, влагани материали и пр., с цел оптимално качество на крайния продукт. Предстои ни изграждането на пет нови сгради, всеки един от проектите е инспириран от активния начин на живот, който налага големият град, като това личи както в разпределенията на отделните жилища, така и във външния облик на всяка сграда. Ползваме безотказна рецепта в работата си: вземаме нашия опит, събиран грижливо през годините, прибавяме съветите и отзивите на нашите клиенти, неминуемо се вслушваме в новите технологии и сме ангажирани с опазването на околната следа, а резултатът е безупречни сгради, доволни клиенти и непрекъснато растящото семейство на "Идея Билдингс". Благодаря на всеки един клиент за доверието в нас!

Румяна Дочева, сп. "Мениджър"

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ