Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Бирени брандове доминират в Топ 50 най-ценни марки на Мексико

Corona запазва титлата си на най-ценната марка в Мексико за шеста поредна година. Това показват данните от последния доклад Mexico 50 2025 на Brand Finance, водещата световна консултантска компания за оценка на марки.
Corona (с 29% увеличение на стойността на марката до 13,4 милиарда долара) продължава да води не само на вътрешния пазар, но и в световен мащаб като най-ценната марка бира в света. Силните представяния на международните пазари, особено в EMEA и Латинска Америка, допринесоха за растежа на марката.
Modelo Especial заема второ място с 34% увеличение на стойността на марката до 7,1 милиарда долара. Вече здраво утвърдена като най-продаваната бира в Съединените щати, марката продължава да набира скорост както в масовия, така и в премиум сегмента. Растежът ѝ е подкрепен от стратегически маркетинг, солидна дистрибуция в Съединените щати и разширено продуктово портфолио.
Don Julio е най-силната марка в Мексико, с резултат от 94,2 от 100 по Индекса за сила на марката (BSI). Според проучване на Brand Finance, премиум марката текила е получила перфектен резултат от 10 по ключови показатели за възприятие, като харесване, благоприятност и репутация, благодарение на фокуса си върху кампании с голямо въздействие, продуктови иновации и преживяване на брандиране, като например виртуалното преживяване за Apple Vision Pro.
„Комбинираната стойност на 50-те най-големи марки в Мексико е намаляла само с 1% на годишна база, което показва широка стабилност въпреки по-предизвикателния икономически и политически пейзаж. С инфлацията, валутната нестабилност и политическите промени, които влияят на пазарните условия, марките трябва да се справят с нарастващата сложност. В тази среда дългосрочната сила ще зависи от адаптивността, ясното позициониране и способността за поддържане на доверие на фона на несигурност“, коментира Лорънс Нюъл, управляващ директор на Brand Finance Americas.
Търговският гигант Bodega Aurrera запазва третото си място в класацията с умерено увеличение от 1% на стойността на марката до 4,6 милиарда долара, благодарение на разширяването на магазините си и стратегията си за нискобюджетни продукти.
В телекомуникационния сектор Telcel се изкачва на четвърто място с 18% увеличение на стойността на марката до 3,9 милиарда долара, докато Claro пада на пето място след 16% спад до 3,5 милиарда долара.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Директорът на германското разузнаване: В Европа цари „леден мир“
Свят |Пазарите в САЩ тръгват нагоре, след като Тръмп охлади напрежението с Китай
Икономика |Астрономи са заснели за първи път две черни дупки, които се въртят една около друга
Любопитно |САЩ призовават Китай да освободи 30 лидери на влиятелна нелегална църква
Свят |СЗО: Бързо нараства антибиотичната резистентност в света
Наука и Здраве |Интроверт или екстроверт? Какво ще кажете за отроверт?
Техники за успех |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 13 до 19 октомври
Хороскоп |Владимир Путин въведе мораториум върху държавните субсидии за горива до май 2026 г.
Свят |ДПС-Ново начало печели изборите за общински съветници в Пазарджик
България | Общество |Плащат ли богатите достатъчно високи данъци?
Икономика |Светът на парите: Доминацията на дигиталния долар е зов за събуждане в еврозоната
Финанси |Все повече домакинства в Нидерландия разполагат с активи над 1 милион евро
Икономика |Франция има ново правителство
Политика |

Коментари
Няма въведени кометари.