30% от потребителите биха пазарували ежедневни стоки онлайн

30% от активните потребители в интернет над 19-годишна възраст биха си купували стоки за ежедневна употреба по интернет, ако имат такава възможност. Това показва ново изследване на GfK. Тези потребители пазаруват разнообразни хранителни и нехранителни стоки и казват, че са готови да поръчват много от тях и онлайн. В момента те го правят средно 2,6 пъти месечно и смятат, че досегашният им опит в това отношение е положителен.
Сред нехранителните стоки, които имат блестящо бъдеще на онлайн пазара, според проучването, са перилните и почистващите препарати, продуктите за грижа за бебето и малкото дете, както и хартиените изделия за бита. Най-активните интернет потребители, които смятат да пазаруват тези три групи стоки, са готови да направят поръчки и онлайн, стига да имат такава възможност. Сред хранителните стоки най-добри перспективи за търговия по интернет имат кафето, алкохолните и безалкохолните напитки, захарните и шоколадовите изделия, консервите и основните хранителни продукти (като брашно, ориз, боб, сол, захар, олио, масло).
Изследването подчертава, че търговците на бързооборотни стоки ще трябва да използват максимално предимствата на онлайн пазаруването, за да компенсират недостатъците му. Много от клиентите смятат, че поръчването на стоки за ежедневна употреба онлайн може да им помогне да пазаруват по-лесно, по-бързо, както и да планират покупките си по-добре. Сред тях обаче има и недоверие от невъзможността да разгледаш, помиришеш и опиташ това, което купуваш, както и съмнението.
Изследването е проведено през септември 2012 г. сред 640 участници в онлайн панела askGfK на възраст над 19 години. В него са застъпени 20 групи хранителни и нехранителни бързооборотни стоки като например и някои други стоки като бяла и черна техника.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Samsung и SK Hynix ще се включат в проекта Stargate на OpenAI
Технологии |Инвестиционната компания Bain Capital е подала оферта за купуване на веригата Costa Coffee
Компании |Само две търговски вериги са публикували цените си на сайта "Колко струва"
България |Милиони евро и хиляди контейнери са конфискувани при разследване за незаконен внос от Китай в Гърция и други европейски страни
Бизнес |Безопасност: Отборът на Барселона отлага завръщането си на легендарния стадион „Камп Ноу“
Спорт |Бойко Борисов предлага да се закрие ДАИ
Политика |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |ДСБ предлагат паркоместата в сградите да получат отделна имотна партида
Политика |Едно от пет работни места в туризма ще останат незаети в Европа през следващото десетилетие
Свят |България започва нов сондаж за природен газ в Черно море
Политика |Зеленски: Положението в Запорожката АЕЦ е критично
Свят |От 8 октомври ще санкционират търговците, които вдигат цените необосновано
България |Обратно изтичане на мозъци: 85 известни учени от САЩ са се преместили на работа в Китай от 2024 г.
Свят |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.