Yahoo! също сменя облика си
Търсачката Yahoo! последва примера на Twitter и също сменя визията си. В крак с новите тенденции промените имат за цел да превърнат търсачката в в по-персонализиран и социален сайт.
Инженерите от компанията вече демонстрираха нови продукти, средства и услуги, създадени от началото на промяната. Yahoo!обнови безплатната си електронна поща и все повече си сътрудничи с Twitter и Facebook така, че потребителите да могат много по-лесно да публикуват или да виждат обновяванията в социалните мрежи.
При поставена цел да привлече повече от 600 млн. потребители по света Yahoo! все повече се ориентира към потребителите на двете водещи мрежи. Същото се отнася и за услугата Yahoo! Groups, която дава възможност да се създават малки онлайн общности, базирани върху общи каузи или интереси, наподобяващи тези на Facebook.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.