Виц: Маркетинг ефекти

Виц: Маркетинг ефекти

Живели си на една палма няколко маркетолози мирно и щастливо.

Но, веднъж един от тях случайно паднал.

Като видял това, веднага втори маркетолог паднал от палмата, за да разбере, защо първият го е направил.

Последвал го трети, за да установи възможността за периодично падане от палми и да я изследва.

Четвърти маркетолог също се сурнал, защото решил, че падането от палми е нов, устойчив тренд.

Петият, направо скочил, убеден, че предишните четирима очевидно знаят какво трябва да се прави.

Шестият , не се забавил и той, понеже петият решил да раздели риска с него и го хванал за ръката.

Седмият се хвърлил с главата надолу, за да напише след това книга за начините на падане от палма и тяхната ефективност.

Оттогава, всички маркетолози падат един през друг от палмите, защото изучават маркетинг по книгата на седмия.

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Британският вътрешен министър Шабана Махмуд обяви радикални реформи в системата за убежище, вдъхновени от Дания
На днешната дата, 16 ноември. Имен ден празнува Матей
Защо „перфектно“ често е враг на „добро“?
21-годишно проучване свързва пародонтозата и кариесите с повишен риск от инсулт
Слънце и високи температури в края на уикенда
Останете близо до потенциалните клиенти въпреки тенденцията за дигитален детокс
Зеленски обяви смени в ръководствата на ключови енергийни компании
Плаващо устройство превръща дъждовните капки в електричество