Най-ексцентричните поръчки в лукс хотели (поредица)
Ако сте се настанили в разкошен пентхаус на супер луксозен хотел, със сигурност можете да разчитате на изключително високо ниво на обслужване и задоволяване на всяка прищявка.
Дори и не подозирате на какво са способни опитните мениджъри, натоварени с тежката мисия да управляват тези места така, че и най-капризният клиент следващия път отново да резервира апартамент при тях. Понякога, буквално вършат чудеса и изпълняват желания, които биха затруднили и златната рибка. Някои от тях рядко и дискретно споделят опита си, не защото се оплакват, а за да подчертаят, че желанията на клиента са закон за тях. И няма нищо невъзможно.
Подбрахме няколко от най-ексцетричните поръчки на гости на лукс хотели, с които персоналът успешно се е справил. Ще ви ги представим в новата ни поредица.
...И едно Ферари!
Fairmont Hotel , Сан Франциско
В едно прекрасно утро мениджърът на Fairmont Hotel в Сан Франциско Томас Улф получил дълъг списък с поръчки от швейцарски магнат, отседнал предишната вечер. Накратко, до обяд Улф трябвало да уговори час за подстригване при най-добрият професионален стилист, да резервира маса в най-добрият ресторант в града, да запази самолетен билет до Цюрих и веднага да достави чисто ново Ferrari GTO. Единственият уточняващ въпрос, който Улф си позволил, бил „Какъв цвят предпочитате, сър? – „Нещо тъмно. И, имайте предвид, нямам намерение да похарча повече от 5,5 млн. долара!”, гласял отговорът. Улф се справил с всички задачи в рекордно кратки срокове, за което получил приличен бакшиш.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.