10 успешни книги, за които авторите им съжаляват, че са ги написали

Маркетинг
Обновена 12:30ч., 19.04.2016
Мечтата на всеки писател е да напише книга, която да се превърне в бестселър. Или дори да напише бестселър, по който да бъде заснет блокбъстър.
И разбира се, всеки би бил щастлив, творбата му да повлияе върху живота на милиойни. Една книга наистина може да подтикне човек да промени съдбата си или да извърши добри дела.
Но понякога в живота нещата не се получават точно както сме очаквали или се получават твърде буквално.
Редакторите на E-executive ни показват една малко по-различна гледна точка - автори на прочути произведения, които съжаляват, че са ги създали.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Денят в цифри
България |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |НАП разширява списъка на стоките с висок фискален риск
Бизнес |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Доналд Тръмп: Зеленски споделя вината за жертвите на войната
Свят |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата икономика: Сингапур обяви края на глобализацията и очаква нова по-лоша ера
Бизнес |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Какви ползи носи AI за начина, по който работим?
Next level HR 2025 |Безос изпрати годеницата си и Кейти Пери в космоса (видео)
Любопитно |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |Алжир гони френски дипломати за пръв път от 1962 г. насам
Свят |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.