Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|13 вредни съвети за рекламодатели
Прочетете ги и направете точно обратното!
1). Запомнете веднъж завинаги – висшата цел на вашата реклама е да грабне „Златен лъв” от фестивала в Кан. Всичко останало е от лукавого. Рекламата е изкуство! И ако целевата аудитория не проумее плодовете на това изкуство, толкова по-зле за нея.
2). Изсечете с диамантен резец върху скрижалите на паметта си: имиджът е всичко, продажбите - нищо. Наблягайте на имиджовата реклама. Въздържайте се от изкушението на постоянните печалби.
3). Никога не използвайте заглавие в рекламата. Ни-ко-га! Заглавието е убиец на рекламата. Клиентът трябва веднага да се потопи в текста. Заглавието само отвлича вниманието му.
4). Ако чак толкова не може без заглавие, запомнете – то трябва да е пределно общо и абстрактно. Такова, че лесно да се приложи към всяка друга реклама на подобен продукт. И, разбира се, никакви интриги! Клиентите и без друго с охота ще прочетат вашето заглавие. И през ум да не ви минава заглавието да обещава някаква изгода на клиента.
5). Пропуснете и подзаглавията – те само разсейват скъпоценното внимание на клиента.
6). Ако можете да се откажете и от изображение, направете го! Не пълнете скъпата рекламна площ с картинки. Ако все пак се налага да го направите, подберете нещо безлично и мътно. Вместо снимки с хора, използвайте рисунки. И никакви текстове под тях – и без това никой не ги чете!
7). Пишете плътен текст, без разбивки на абзаци. Интервалите и разстоянията са проява на лош вкус.
8). Вложете в текста целия си литературен талант. Не пестете гръмките епитети. Клиентите обожават всичко „уникално”, „елитно”, „изискано” и „изтънчено". Старайте се да пишете дълги изречения, щедро обогатени с причастия, деепричастия и всякакви други елементи на словесната еквилибристика, които ще зазвучат в главата на клиента като 40-та симфония на Моцарт. Бягайте от глаголите като от чума. Глаголите са словесен боклук.
9). За нищо на света не използвайте отзиви и други подобни подобни аргументи като статистики, мнения на експерти и прочие, за да увеличите доверието на клиента. Въобще не сте длъжни да убеждавате когото и да е, в каквото и да е.
10). При никакви обстоятелства не посочвайте цената на продукта в рекламата. Иначе ще лишите клиентите от любимото им забавление – да звънят в компанията и да питат колко струва.
11). Не насочвайте клиентите какво трябва да правят, за да се сдобият с вашия продукт. Да не са малки – сами да разберат!
12). Често, изящната композиция на рекламата бива загрозявана с данни за контакти: телефонни номера, e-mail, адрес. Изглеждат като груб белег върху нежното лице на рекламното изкуство. Логото е достатъчно – всичко друго го има в Гугъл.
13). Висш пилотаж в рекламата е да се слееш с рекламен конкурент. Направете всичко по силите си клиентите да тънат в догадки по какво вашето предложение се отличава от това на конкуренцията. Това ще провокира интуицията му, ще отвори чакрите му и в порив на естетичен екстаз той ще предпочете вашия продукт.
По материали от блога H&F
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.