7 ключа за вашия личен маркетинг план

7 ключа за вашия личен маркетинг план

7 ключа за вашия личен маркетинг план

Бизнес промените, ускорени от пандемията, подчертаха необходимостта всички ние да преразгледаме своите позиции, имидж и удовлетворение от работата. Като бизнес консултант виждам и чувам навсякъде около себе си хора, които поставят под въпрос своите настоящи и бъдещи кариерни интереси и растеж и се чудят какво могат да направят, за да вземат решение и да се подготвят.

От началото на дигиталната революция преди няколко години, когато интернет и социалните медии дадоха на всеки незабавен достъп до вас, както и до вашия бизнес, препоръчвам личната марка като основа за оцеляване и просперитет в този нов свят. Хората трябва да вярват във вас, както и във вашето позициониране и марка, за да процъфтявате в света на бизнеса днес.

Имах удоволствието да видя тези послания за лично брандиране подчертани и потвърдени в новата книга "The New Brand You" от гуруто на брандирането Катрин Капута. Добавям своите прозрения тук за разкриване на вашето уникално предложение за стойност, изграждане на стратегия за позициониране и превръщане в ценна марка. 

Преценете дали кариерата ви върви в правилната посока 

Футуристите прогнозират непрекъсната динамична промяна в работната сила и отпадане на традиционните роли. Те предричат, че много от нас ще сменят работата си няколко пъти, по избор или по необходимост, в този нов свят. Запитайте се: "Какво е бъдещето на това, което правя? Имам ли нужда от нови умения?". 

Много експерти вярват, че сега е моментът да работите в стартиращ или малък бизнес, или да започнете свой собствен бизнес. Сега те осигуряват по-добро качество, по-добре платени са и имат по-вълнуващи работни места от големите компании.

Представете си най-доброто бъдеще с цифрови идентификационни данни

Сега може да е моментът да изградите нови акредитации за тази дигитална ера, като отделите време за образователни курсове и посещавате цифрови конференции. Например, със силен опит в традиционния маркетинг, можете да се препозиционирате като експерт по дигитален маркетинг с много по-добри възможности.

Ключът към победата в тази дигитална ера е наличието на повече данни и тяхното ефективно управление. Дните на управление на вашата професионална позиция или вашия бизнес чрез емоция и вътрешно усещане отминаха. Време е да се насочите към всички източници на данни и анализи, които можете да намерите.

Стартирайте личен маркетингов план за видимост

В този нов свят на работа видимостта е по-важна от всякога. Не приемайте, че вашата добра работа ще бъде забелязана и ще говори сама за себе си, особено в този нов свят на дистанционна работа. Изградете личен маркетингов план, както бихте направили за нов продукт, включително редовни доклади за акценти, напредък и резултати.

Не забравяйте, че човекът, който знае как най-добре да рекламирате себе си, сте вие. Започнете сега, за да се отличите като лидер във вашите професионални общности и можете да стигнете много по-далеч, отколкото може би сте мечтали. Не бъдете прекалено скромни!

Увеличете времето за контакт лице в лице с колеги и шефове на други компании

Не се ограничавайте само от комуникации извън реално време, подразбиращи се с имейли, текстови съобщения и онлайн форуми. Трябва да излезете от зоната си на комфорт, за да общувате, да се срещате с нови хора и да си сътрудничите с колеги, ръководители на компании и ментори. Връзките за подобряване на кариерата все още се нуждаят от комуникация в реално време.

Търсете възможности да изразите стойността си 

Скромността може да е добродетел в някои области, но не и в бизнеса. Трябва да поддържате личен уебсайт, да сте активен член на индустриални групи и да показвате стойност в профилите си в социалните медии. На вътрешно ниво може би ще се нуждаете от видеообобщен отчет на месечната стойност.

Търсете силни вътрешни и външни съюзи

Днес е по-вярна старата поговорка, че който те познава и ти вярва е по-важен от това, което знаеш. За повишена производителност и напредък имате нужда от бизнес приятели във и извън вашата компания, а не само от лични приятели. Търсете експертни ментори и винаги оценявайте обратната връзка.

Приемете промяната като новия свят на работа 

Сега не е моментът да се съпротивлявате на промяната или да твърдите, че старият начин на работа все още е най-добрият. Трябва да сте проактивни в търсенето на нови работни роли, използването на нови инструменти и справянето с нови предизвикателства. Опитайте се да видите това като възможности, а не като проблеми, които трябва да избягвате. Използвайте същия начин на мислене с новите членове на екипа и клиентите.

В обобщение, препоръчвам ви да използвате личното брандиране като стратегия, за да използвате своята личност, лични предпочитания и способности по най-ефективния начин, за да подобрите възможностите си за кариера и стойността си за вашия работодател и клиенти. В наши дни всичко е свързано с лично овластяване и маркетинг, а не просто да работите и да чакате хората да забележат вашата стойност. 

Източник: Мартин Цвилинг, основател и главен изпълнителен директор на Startup Professionals, за Inc.com 

Превод и редакция: Нели Тодорова                                

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ