7 ключа за вашия личен маркетинг план

7 ключа за вашия личен маркетинг план

Бизнес промените, ускорени от пандемията, подчертаха необходимостта всички ние да преразгледаме своите позиции, имидж и удовлетворение от работата. Като бизнес консултант виждам и чувам навсякъде около себе си хора, които поставят под въпрос своите настоящи и бъдещи кариерни интереси и растеж и се чудят какво могат да направят, за да вземат решение и да се подготвят.

От началото на дигиталната революция преди няколко години, когато интернет и социалните медии дадоха на всеки незабавен достъп до вас, както и до вашия бизнес, препоръчвам личната марка като основа за оцеляване и просперитет в този нов свят. Хората трябва да вярват във вас, както и във вашето позициониране и марка, за да процъфтявате в света на бизнеса днес.

Имах удоволствието да видя тези послания за лично брандиране подчертани и потвърдени в новата книга "The New Brand You" от гуруто на брандирането Катрин Капута. Добавям своите прозрения тук за разкриване на вашето уникално предложение за стойност, изграждане на стратегия за позициониране и превръщане в ценна марка. 

Преценете дали кариерата ви върви в правилната посока 

Футуристите прогнозират непрекъсната динамична промяна в работната сила и отпадане на традиционните роли. Те предричат, че много от нас ще сменят работата си няколко пъти, по избор или по необходимост, в този нов свят. Запитайте се: "Какво е бъдещето на това, което правя? Имам ли нужда от нови умения?". 

Много експерти вярват, че сега е моментът да работите в стартиращ или малък бизнес, или да започнете свой собствен бизнес. Сега те осигуряват по-добро качество, по-добре платени са и имат по-вълнуващи работни места от големите компании.

Представете си най-доброто бъдеще с цифрови идентификационни данни

Сега може да е моментът да изградите нови акредитации за тази дигитална ера, като отделите време за образователни курсове и посещавате цифрови конференции. Например, със силен опит в традиционния маркетинг, можете да се препозиционирате като експерт по дигитален маркетинг с много по-добри възможности.

Ключът към победата в тази дигитална ера е наличието на повече данни и тяхното ефективно управление. Дните на управление на вашата професионална позиция или вашия бизнес чрез емоция и вътрешно усещане отминаха. Време е да се насочите към всички източници на данни и анализи, които можете да намерите.

Стартирайте личен маркетингов план за видимост

В този нов свят на работа видимостта е по-важна от всякога. Не приемайте, че вашата добра работа ще бъде забелязана и ще говори сама за себе си, особено в този нов свят на дистанционна работа. Изградете личен маркетингов план, както бихте направили за нов продукт, включително редовни доклади за акценти, напредък и резултати.

Не забравяйте, че човекът, който знае как най-добре да рекламирате себе си, сте вие. Започнете сега, за да се отличите като лидер във вашите професионални общности и можете да стигнете много по-далеч, отколкото може би сте мечтали. Не бъдете прекалено скромни!

Увеличете времето за контакт лице в лице с колеги и шефове на други компании

Не се ограничавайте само от комуникации извън реално време, подразбиращи се с имейли, текстови съобщения и онлайн форуми. Трябва да излезете от зоната си на комфорт, за да общувате, да се срещате с нови хора и да си сътрудничите с колеги, ръководители на компании и ментори. Връзките за подобряване на кариерата все още се нуждаят от комуникация в реално време.

Търсете възможности да изразите стойността си 

Скромността може да е добродетел в някои области, но не и в бизнеса. Трябва да поддържате личен уебсайт, да сте активен член на индустриални групи и да показвате стойност в профилите си в социалните медии. На вътрешно ниво може би ще се нуждаете от видеообобщен отчет на месечната стойност.

Търсете силни вътрешни и външни съюзи

Днес е по-вярна старата поговорка, че който те познава и ти вярва е по-важен от това, което знаеш. За повишена производителност и напредък имате нужда от бизнес приятели във и извън вашата компания, а не само от лични приятели. Търсете експертни ментори и винаги оценявайте обратната връзка.

Приемете промяната като новия свят на работа 

Сега не е моментът да се съпротивлявате на промяната или да твърдите, че старият начин на работа все още е най-добрият. Трябва да сте проактивни в търсенето на нови работни роли, използването на нови инструменти и справянето с нови предизвикателства. Опитайте се да видите това като възможности, а не като проблеми, които трябва да избягвате. Използвайте същия начин на мислене с новите членове на екипа и клиентите.

В обобщение, препоръчвам ви да използвате личното брандиране като стратегия, за да използвате своята личност, лични предпочитания и способности по най-ефективния начин, за да подобрите възможностите си за кариера и стойността си за вашия работодател и клиенти. В наши дни всичко е свързано с лично овластяване и маркетинг, а не просто да работите и да чакате хората да забележат вашата стойност. 

Източник: Мартин Цвилинг, основател и главен изпълнителен директор на Startup Professionals, за Inc.com 

Превод и редакция: Нели Тодорова                                

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 17 юли. Имен ден празнуват Марин, Марина
Футболен клуб Барселона ще получи 44 милиона евро от държава, която е сред петте най-бедни в света
Времето: Студен атмосферен фронт носи захлаждане и валежи
Франция обмисля премахване на два официални празника, за да спести пари
Тръмп нарече "слабаци" свои съпартийци, които поставят въпроси по случая "Епстийн"
Германия отхвърли предложения от Европейската комисия бюджет на ЕС от 2 трилиона евро
Politico: Франция отказва участие в инициативата за покупка на оръжия за Украйна, дългът ѝ нараствал с 5000 евро в секунда
Малки промени, които ще ви превърнат от микромениджър в отличен лидер