„Бургаско“ показва съкровищата на Българското Черноморие с нова кампания
„Бургаско“ дава старт на нова кампания, посветена на съкровищата на Българското Черноморие. Озаглавена „Морски съкровища“, тя включва поредица от вдъхновяващи документални видеа за емблематични крайморски кътчета. Тяхната красота и уникалност ще бъдат разкрити през историите на интересни личности, които имат специална връзка с морето, а любителите на солените приключения ще могат да следят всички епизоди на страницата на поредицата.
„Нашето Черноморие крие живописни кътчета, които са не просто красиви – те вълнуват истински. И ние искаме да разкажем за тях през автентични човешки истории и по този начин да помогнем на повече хора да открият в тези места пристан и вдъхновение“, заяви бранд мениджърът на „Бургаско“ Десислава Маринова.
Първото видео от поредицата вече може да бъде намерено в YouTube канала на бранда и в галерията на „Морски съкровища“ на обновения сайт на „Бургаско“. Главни герои в него са сърфистът и бохем Веселин Деспотов и неговото любимо кътче от Южното Черноморие. Докато ни отвежда до него с лодката си, Веско ни потапя в магията на един разказ за свободата, бягството към дивото и морето като въздух. През есента ще бъде представен и вторият епизод, който ще разкаже историята на талантлива млада дама, която вижда морето с очите, сърцето и обектива си. Кампанията ще се разгърне през 2025 г. с още солени разкази и любопитни активации, с които брандът ще увлече и ангажира феновете на морето и хубавата бира.
Заради усещането за безгрижие и свобода, което носи с лекия си и освежаващ малцов вкус, „Бургаско“ се е превърнало в нарицателно за море и летен релакс. Емблематичното за морския бряг пиво обаче печели все по-категорични позиции на национално ниво сред почитателите на бира, които разпознават „Бургаско“ като своя любим бранд за всеки сезон и всяко място. Тази година „Бургаско“ поощрява и онези, които носят морето в сърцата си, но не могат и без планината, със специална лятна активация за всички, впуснали се в приключение по маршрута Ком-Емине. До края на септември преминалите трасето ще получат бутилка „Бургаско“ като награда за успешното завършване на емблематичния преход.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Колко струва един квадратен метър жилище в Алпите?
Икономика |КНСБ определи като скандално залагането на 605 евро минимална заплата в Бюджет 2026
България |Китай сигнализира, че ще прекрати субсидиите за електромобили, като ги изключи от петгодишния план
Автомобили |Гърция започва доставки на газ за Украйна през България, Румъния и Молдова
Енергетика |В проектобюджета на НЗОК има 260 млн. евро за ръст на заплатите на младите лекари
Политика |80-годишна жена почина, забравена на остров от круизен кораб
Любопитно |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Наталия Киселова подаде оставка като председател на НС, замени я Рая Назарян
Политика |Тръмп изрази съжаление, че не може да се кандидатира за трети мандат
Политика |ЕЦБ гледа на 2029 г. като потенцилен период за стартиране на дигиталното евро
Финанси |Бизнес перспективи: AI и онлайн пазаруването или как се пристрастяваме към Shein и Temu
Бизнес |Проектобюджетът предвижда минималната заплата от 1 януари да е 605 евро
Политика |Силните финансови отчети в технологичния сектор успокояват опасенията от AI балон
Финанси |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.