Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Facebook уголемява рекламата вдясно
Дясната лента с реклами на Facebook се преработва. Тя ще има нов дизайн със снимки, които са два пъти по-големи от настоящия им размер, обяви социалната мрежа в блога си.
Лентата с реклама вдясно на страниците на Facebook масово се разглежда от рекламодателите като второстепенно място за реклама, след нюзфийда, в който се показват спонсорирани публикации. 1000 импресии в нея струват 20 цента, докато в нюзфийда на мобилното приложение на Facebook рекламата се продава за 5.72 долара, пише Adweek, цитирайки нови данни от платформата за фейсбук маркетинг Nanigans. Мобилната реклама във Facebook остава значително по-скъпа.
Целта на промяната е чрез превръщането на рекламите във по-визуално примамливи, с по-големи снимки, те да заприличат на спонсорираното съдържание в нюзфийда, да станат по-ефективни и да поскъпнат, от което Facebook да спечели. От социалната мрежа твърдят, че новият формат е три пъти по-ефективен от този, който виждаме вдясно в момента. Поне така са установили предварителните тестове. Заради уголемяването на рекламите, в лентата на Facebook вдясно ще има по-малко пространство, от което следва че ще има по-малко реклами. Смята се, че така ще нарасне конкуренцията да се рекламира там.
Промяната ще се извърши в следващите месеци. Пропорциите на снимките ще са като тези, които се искат за реклама в нюзфийда, така че рекламодателите ще могат да качват на едно и също място – в рекламата си в новинарския поток и в тази вдясно, едни и същи снимки.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.