Facebook уголемява рекламата вдясно

Facebook уголемява рекламата вдясно

Дясната лента с реклами на Facebook се преработва. Тя ще има нов дизайн със снимки, които са два пъти по-големи от настоящия им размер, обяви социалната мрежа в блога си.

Лентата с реклама вдясно на страниците на Facebook масово се разглежда от рекламодателите като второстепенно място за реклама, след нюзфийда, в който се показват спонсорирани публикации. 1000 импресии в нея струват 20 цента, докато в нюзфийда на мобилното приложение на Facebook рекламата се продава за 5.72 долара, пише Adweek, цитирайки нови данни от платформата за фейсбук маркетинг Nanigans. Мобилната реклама във Facebook остава значително по-скъпа.

Целта на промяната е чрез превръщането на рекламите във по-визуално примамливи, с по-големи снимки, те да заприличат на спонсорираното съдържание в нюзфийда, да станат по-ефективни и да поскъпнат, от което Facebook да спечели.  От социалната мрежа твърдят, че новият формат е три пъти по-ефективен от този, който виждаме вдясно в момента. Поне така са установили предварителните тестове. Заради уголемяването на рекламите, в лентата на Facebook вдясно ще има по-малко пространство, от което следва че ще има по-малко реклами. Смята се, че така ще нарасне конкуренцията да се рекламира там.

Промяната ще се извърши в следващите месеци. Пропорциите на снимките ще са като тези, които се искат за реклама в нюзфийда, така че рекламодателите ще могат да качват на едно и също място – в рекламата си в новинарския поток и в тази вдясно, едни и същи снимки. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ