А може ли без "клиентът е най-добрата реклама"?

А може ли без клиентът е най-добрата реклама?

Може ли бизнесът ви да е успешен в днешния свят без много потребителски отзиви? Отговорът е да, но отнема време и целенасочени усилия. Първо, нека поговорим защо рецензиите са важни. Наличието на високи оценки от други потребители дава увереност на купувачите в моменти на нерешителност и това явление се нарича социално доказателство. Освен че е видимо доказателство за доверието на общността в продукт или услуга, това може да убеди потенциалните клиенти да похарчат парите си за вашия продект, ако все още се съмняват дали да направят покупката. Големи, утвърдени марки харчат милиони за кампании за събиране на подробни отзиви и демонстриране на високи оценки от потребителите, за да намалят нерешителността при покупка.

Наистина ли е необходимо толкова много, за да се установи доверие? Какво ще кажете за някой, който току-що започва без милиони за харчене? Като млад предприемач може да нямате същия бюджет като известна търговска марка. Все още можете да спечелите потенциални купувачи, като стратегически се позиционирате като експерт във вашата индустрия. Това може да създаде същата достоверност, както да имате години публикувани рецензии. Ето пет начина да започнете:

1. Бъдете гост на подкасти 

Едно от най-лесните неща, които можете да направите, е да бъдете гост в подкаст. Ще бъдете привлечен от друг лидер, за да споделите знания и опит, като по този начин се позиционирате като експерт в разговора. Уебсайтовете обикновено имат зона, отделена за кандидатите за подкаст, които да кандидатстват за гости в шоуто. Прочетете внимателно инструкциите, коригирайте кандидатурата си и я изпратете. Използвайте вашите гостувания като възможност да докажете на потребителите, че сте правилният избор, като ги споделите с вашата целева аудитория.

2. Принос към статии 

Приносът към статии е чудесен начин да споделите придобитите знания във вашата индустрия. Изпратете статия по тема, която ви интересува, в подходящ блог и новинарско издание. Споделете вашите статии, свържете ги към уебсайта си и включете връзки към вашите социални платформи. Всяка статия, за която сте допринесли или към която сте имали връзка, ще изгради вашата възможност за онлайн търсене. Вашето доверие ще се увеличи, когато се класирате по-високо в търсачките.

3. YouTube канал 

Видеото е най-бързо развиващата се форма на съдържание, което се консумира, а YouTube е втората по големина търсачка след Google. Създайте канал с уникално съдържание, за да се откроите и да бъдете откривани по-лесно. Зрителите не само ще ви видят и чуят да говорите като експерт във вашата област, но и ще създадат силна връзка с вас като индивид. Бариерите се разбиват с видеосъдържание и достъпността ще насърчи другите да се доверят на вас и вашата марка. Това също ще ви помогне да се показвате в онлайн търсения по вашите теми, когато хората проучват информация по дадена тема. Използвайте тези видеоклипове в маркетингови материали, за да спечелите гледания и абонати. Последователите често стават лоялни клиенти.

4. Покажете скорошните ви постижения 

Като млад предприемач вие непрекъснато се учите, растете и правите всичко възможно, за да останете в челните редици на вашата индустрия. Независимо дали става дума за посещаване на курсове, получаване на сертификати или други удостоверения, използвайте тези спечелени кредити като лост, за да докажете доверието си. Хвалете се с тях във вашите социални медийни платформи и уебсайт! Видимото доказателство за вашите постижения дава увереност, че те са на правилното място с някой, от когото могат да учат и купуват, който е актуален, надежден и знаещ.

5. Създайте брандиран уебсайт 

Наличието на уебсайт е от решаващо значение. Той образно казано е колекция на вашите постижения и служи като отправна точка за вашата целева аудитория, за да научи повече за това кой сте и какво правите. Представете подкастите, в които сте били като гост, подчертайте статии, в които сте допринесли с ценна информация, покажете вашето видео съдържание и избройте последните си постижения. Независимо дали включва вашата информация за контакт, формуляр за контакт, връзка за планиране или бутон за покупка, това е мястото, където вашата аудитория ще отиде, за да се свърже с вас. Това е и мястото, където ще започнете да събирате отзиви с течение на времето, което ще действа като допълнително социално доказателство, помагайки на потребителите да финализират решението си за покупка и да изберат вас пред останалите.

Вашият успех като млад предприемач в днешния свят в крайна сметка зависи от вас. Възможно е да го направите без много отзиви, ако сте последователни. Полагайте усилия, за да изградите надеждност и доверие. Създайте достъпна платформа, където могат да се изграждат връзки. Страхотните неща отнемат време, но всяка целенасочена стъпка ще ви доближи до целите ви. Като бонус рецензиите ще дойдат и докато сте заети с изграждането на други форми на социално доказателство! 

Източник: Мери Харкорт за entrepreneur.com

Превод и редакция: Нели Тодорова                             

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ