Mastercard помага на Лейди Гага (видео)

 Mastercard помага на Лейди Гага (видео)

Mastercard допълнително задълбочава връзките си с музикалната култура чрез сътрудничеството с Лейди Гага около нейния дългоочакван осми студиен албум „Mayhem”. Видеото към последния сингъл на певицата „Abracadabra“ излезе около наградите „Грами“, на които Гага и Бруно Марс направиха изпълнение, отдаващо почит на жертвите на горските пожари в Лос Анджелис, предава Marketing Dive. 

Партньорството на поп музиканти с марки представлява богата традиция, но този тип взаимоотношения са се развили в ерата на социалните медии. Компанията за разплащания Mastercard популяризира пускането на „Mayhem” чрез публикуване на спонсориран видеоклип за „Abracadabra” в собствените си социални канали, както и споделяне на ексклузивно съдържание, където Гага обсъжда творческото мислене зад типично екстравагантната си прическа, гардероб и избор на танци. Гага работи с Парис Гьобел по хореографията за „Abracadabra“, която получи топъл прием от слушателите.

Mastercard публикува видеото към „Abracadabra“ на страницата си в YouTube и своята платформа Priceless Experience. Марката кани Little Monsters – термин за заклетите фенове на Лейди Гага – да пресъздадат танцовите движения на песента в TikTok, Instagram и други социални платформи. Тези, които изпратят своите танци #MastercardGagaContest, имат шанса да се появят в предстоящата фен версия на „Abracadabra“ и да присъстват на танцово парти в Club Mayhem, организирано от Гага. В допълнение, Mastercard ще публикува съдържание зад кулисите на „Mayhem“ в своите социални канали до пускането му на 7 март. 

Източник: Питър Адамс за Marketing Dive 

Превод и редакция: Нели Тодорова                                         

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Никола Саркози влезе в затвора
Дигиталното евро – новата основа на европейската финансова инфраструктура
Представители на банки: Поколението Z напуска сектора в търсене на предприемачески възможности
Санае Такаичи: Новото лице на властта в Япония
Новата икономика: AI трябва да бъде благодат за развиващите се пазари, но някои инвеститори не са убедени
Васил Терзиев предлага актуализация на столичния бюджет
Борсовият индекс SOFIX стана на 25 години. Кои бяха първите компании в него?
Урок по раждаемост: Как град Пейсън в щата Юта съзаде "икономика на бебетата"?