Mastercard помага на Лейди Гага (видео)
Mastercard допълнително задълбочава връзките си с музикалната култура чрез сътрудничеството с Лейди Гага около нейния дългоочакван осми студиен албум „Mayhem”. Видеото към последния сингъл на певицата „Abracadabra“ излезе около наградите „Грами“, на които Гага и Бруно Марс направиха изпълнение, отдаващо почит на жертвите на горските пожари в Лос Анджелис, предава Marketing Dive.
Партньорството на поп музиканти с марки представлява богата традиция, но този тип взаимоотношения са се развили в ерата на социалните медии. Компанията за разплащания Mastercard популяризира пускането на „Mayhem” чрез публикуване на спонсориран видеоклип за „Abracadabra” в собствените си социални канали, както и споделяне на ексклузивно съдържание, където Гага обсъжда творческото мислене зад типично екстравагантната си прическа, гардероб и избор на танци. Гага работи с Парис Гьобел по хореографията за „Abracadabra“, която получи топъл прием от слушателите.
Mastercard публикува видеото към „Abracadabra“ на страницата си в YouTube и своята платформа Priceless Experience. Марката кани Little Monsters – термин за заклетите фенове на Лейди Гага – да пресъздадат танцовите движения на песента в TikTok, Instagram и други социални платформи. Тези, които изпратят своите танци #MastercardGagaContest, имат шанса да се появят в предстоящата фен версия на „Abracadabra“ и да присъстват на танцово парти в Club Mayhem, организирано от Гага. В допълнение, Mastercard ще публикува съдържание зад кулисите на „Mayhem“ в своите социални канали до пускането му на 7 март.
Източник: Питър Адамс за Marketing Dive
Превод и редакция: Нели Тодорова
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.