Nike за безмилостния стремеж към победа

Nike за безмилостния стремеж към победа

Nike изгражда най-новата си кампания, която се съсредоточава върху безмилостния стремеж, необходим за победа, с увертюра към бегачите. Присъствието на гиганта в спортното облекло в бягането се връща към корените му, но той е пропуснал скорошния бум в клубовете за бягане, както съобщава The Wall Street Journal, докато новоизгряващи като Hoka и наследени конкуренти като Brooks Running спечелиха по-голям пазарен дял. 

„Winning isn’t Comfortable“ включва четири филма на марката, които изобразяват небляскавите и трудни аспекти на бягането, включително борбата със суровите външни условия, но също така и наградата от преминаването отвъд собствените граници, предава Marketing Dive. 

Серията маратонки Pegasus на Nike е в центъра на вниманието на кампанията. Wieden + Kennedy Portland стои зад усилията, които имат за цел да разширят инерцията на Nike след летните олимпийски игри.

Първият пуснат видеоклип, „Sunshine“, изобразява хора, тичащи през дъжд и вятър, контрастираща с нежната версия на приспивната песен „You Are My Sunshine“, изпълнена от Кристина Пери. Колежанският баскетболист JuJu Watkins се появява във видеото, което беше пуснато на живо в началото на септември.

Вторият спот „Morning“, се фокусира върху страха от събуждане за бягане.

Два бъдещи филма на марката, „Joy“ и „Stairs“, се занимават съответно с трудността за постигане на напредък и колко болезнено може да бъде слизането по стълбите след състезание.

Маркетингът на Nike за Олимпийските игри беше отличителен, но не се представи добре в определени аспекти, като стимулиране на капитала на марката и убеждаване, според анализ на Kantar.

Завръщането към по-смелото изграждане на марката е част от плана за преобръщане на Nike след период на спад в продажбите и масивен преход към канали директно към потребителите. Приходите на Nike са спаднали с 2% до 12,6 милиарда долара през последното си финансово тримесечие, докато приходите от Nike Direct, нейното DTC подразделение, са спаднали с 8%. 

Източник: Marketing Dive

Превод и редакция: Нели Тодорова                                                 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изключването на само един протеин може да обърне процеса на стареене на мозъка и да предотврати Алцхаймер
Индия се стреми към рекордни покупки на памук
Войната на наследниците: По-малкият син на Ален Делон оспорва завещанието на баща си
В Перу археолози откриха 3D стенопис, който може да е на 4000 години
Депутатите отхвърлиха предложението за референдум за запазване на българския лев до 2043 г.
Тръмп сезира Върховния съд на САЩ заради митата, иска бързо решение
Антинобел награди за сърцебиенето на влюбените двойки и влиянието на сладоледа върху химиотерапията
На днешната дата, 4 септември. Рождениците днес