Nike за безмилостния стремеж към победа

Nike за безмилостния стремеж към победа

Nike изгражда най-новата си кампания, която се съсредоточава върху безмилостния стремеж, необходим за победа, с увертюра към бегачите. Присъствието на гиганта в спортното облекло в бягането се връща към корените му, но той е пропуснал скорошния бум в клубовете за бягане, както съобщава The Wall Street Journal, докато новоизгряващи като Hoka и наследени конкуренти като Brooks Running спечелиха по-голям пазарен дял. 

„Winning isn’t Comfortable“ включва четири филма на марката, които изобразяват небляскавите и трудни аспекти на бягането, включително борбата със суровите външни условия, но също така и наградата от преминаването отвъд собствените граници, предава Marketing Dive. 

Серията маратонки Pegasus на Nike е в центъра на вниманието на кампанията. Wieden + Kennedy Portland стои зад усилията, които имат за цел да разширят инерцията на Nike след летните олимпийски игри.

Първият пуснат видеоклип, „Sunshine“, изобразява хора, тичащи през дъжд и вятър, контрастираща с нежната версия на приспивната песен „You Are My Sunshine“, изпълнена от Кристина Пери. Колежанският баскетболист JuJu Watkins се появява във видеото, което беше пуснато на живо в началото на септември.

Вторият спот „Morning“, се фокусира върху страха от събуждане за бягане.

Два бъдещи филма на марката, „Joy“ и „Stairs“, се занимават съответно с трудността за постигане на напредък и колко болезнено може да бъде слизането по стълбите след състезание.

Маркетингът на Nike за Олимпийските игри беше отличителен, но не се представи добре в определени аспекти, като стимулиране на капитала на марката и убеждаване, според анализ на Kantar.

Завръщането към по-смелото изграждане на марката е част от плана за преобръщане на Nike след период на спад в продажбите и масивен преход към канали директно към потребителите. Приходите на Nike са спаднали с 2% до 12,6 милиарда долара през последното си финансово тримесечие, докато приходите от Nike Direct, нейното DTC подразделение, са спаднали с 8%. 

Източник: Marketing Dive

Превод и редакция: Нели Тодорова                                                 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ