Pepsi с ТВ реклама, направена в България

Pepsi с ТВ реклама, направена в България

Pepsi с ТВ реклама, направена в България

За втори път след 2008 г. световният гигант в производството на безалкохолни напитки Pepsi пуска телевизионна реклама за българския пазар, заснета у нас.

Сюжетът на рекламата е забавен, при отварянето на всяка бутилка падат дядоколедовци. За да се пресъздаде усещането, че старците в червено буквално падат от небето, професионални каскадьори скачат от покрива на хижа в Рила или са спускани с кран по време на заснемането, обясниха от компанията. Снимките на втория в историята клип на Pepsi, реализиран изцяло в България и само от родни актьори, продължават 12 часа при минусови температури. Те са направени до язовир Искър. Автор на идеята е рекламна агенция Graffiti BBDO, а изпълнителен продуцент – Clamer Design Studio. Продукцията е реализирана от екип от 60 души.

„С намигване към потребителите, най-продаваният продукт от портфолиото на Куадрант Бевъриджис у нас - Pepsi, отправя предизвикателство към самия Дядо Коледа, традиционно свързван с раздаването на подаръци за празника. В тази сюжетна линия е решен и телевизионният клип на кампанията, с който се надяваме да предизвикаме много усмивки и коледно настроение у нашите клиенти”, коментира Димитър Стаматов, маркетинг мениджър на Куадрант Бевъриджис, която е бутилировачът на продуктите на PepsiCo за България.

Рекламата вече се завъртя в телевизионния ефир у нас. Можете да я видите като кликнете тук. Тя обявява най-голямата коледна промоция с подаръци - над 1 милион минути за разговор в мрежата на Mtel, както и 30 големи награди – 10 бр. iPad, 10 бр. iPhone и 10 бр. iPod.

Кампанията стартира преди дни. С нея Pepsi дава възможност на потребителите да спечелят награди чрез специален код на гърба на етикета на бутилка Pepsi, Pepsi Light, Mirinda или 7UP от 2.5л. Той може да донесе 2 или 5 безплатни минути разговори. 50 % от кодовете са печеливши, а събралите 8 кода могат да участват в тегленето на големите награди.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ