Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Pepsi с ТВ реклама, направена в България
За втори път след 2008 г. световният гигант в производството на безалкохолни напитки Pepsi пуска телевизионна реклама за българския пазар, заснета у нас.
Сюжетът на рекламата е забавен, при отварянето на всяка бутилка падат дядоколедовци. За да се пресъздаде усещането, че старците в червено буквално падат от небето, професионални каскадьори скачат от покрива на хижа в Рила или са спускани с кран по време на заснемането, обясниха от компанията. Снимките на втория в историята клип на Pepsi, реализиран изцяло в България и само от родни актьори, продължават 12 часа при минусови температури. Те са направени до язовир Искър. Автор на идеята е рекламна агенция Graffiti BBDO, а изпълнителен продуцент – Clamer Design Studio. Продукцията е реализирана от екип от 60 души.
„С намигване към потребителите, най-продаваният продукт от портфолиото на Куадрант Бевъриджис у нас - Pepsi, отправя предизвикателство към самия Дядо Коледа, традиционно свързван с раздаването на подаръци за празника. В тази сюжетна линия е решен и телевизионният клип на кампанията, с който се надяваме да предизвикаме много усмивки и коледно настроение у нашите клиенти”, коментира Димитър Стаматов, маркетинг мениджър на Куадрант Бевъриджис, която е бутилировачът на продуктите на PepsiCo за България.
Рекламата вече се завъртя в телевизионния ефир у нас. Можете да я видите като кликнете тук. Тя обявява най-голямата коледна промоция с подаръци - над 1 милион минути за разговор в мрежата на Mtel, както и 30 големи награди – 10 бр. iPad, 10 бр. iPhone и 10 бр. iPod.
Кампанията стартира преди дни. С нея Pepsi дава възможност на потребителите да спечелят награди чрез специален код на гърба на етикета на бутилка Pepsi, Pepsi Light, Mirinda или 7UP от 2.5л. Той може да донесе 2 или 5 безплатни минути разговори. 50 % от кодовете са печеливши, а събралите 8 кода могат да участват в тегленето на големите награди.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.