8 съвета за по-ефективен имейл маркетинг

8 съвета за по-ефективен имейл маркетинг

8 съвета за по-ефективен имейл маркетинг

Повече от 4,3 милиарда души по света имат имейл адрес, показва Statista. За бизнеса имейлът е преобладаващият транзакционен канал — там получаваме своите фактури, разписки и известия. Освен това имейлът е един от най-доходоносните маркетингови канали със средна възвръщаемост на инвестициите от $43 за всеки похарчен $1.

Вашата възвръщаемост на инвестициите все още не е достигната? За да идентифицирате проблема, започнете с основите:

  • Уверете се, че използвате уважаван доставчик на имейли. Имате нужда от надежден начин за изпращане на имейли, за да гарантирате тяхната доставка.
  • Проверете имейл списъка си, особено ако не сте го проверявали повече от шест месеца. Невалидните и пасивни контакти ще ви попречат да достигнете до хората.
  • Преоценете уместността на вашето съдържание. Трудно е да се обърнат потенциални клиенти, които не резонират с това, което изпращате.

След като сте сигурни, че сте в добра техническа форма и вашето съдържание е полезно за хората, простите трикове по-долу ще ви помогнат да извлечете повече от имейлите, които изпращате.

1. Включете връзка за абонамент във всички ваши шаблони 

Точно както всички ваши имейл шаблони имат бутон за отписване, те също трябва да имат връзка, върху която хората да кликнат, за да се абонират.

Вашите имейли се изпращат до потенциални клиенти, които вече са се абонирали, но ако те решат да препратят един от имейлите ви на приятел, улеснете този човек да влезе в списъка ви.

За да увеличите вашата база данни, трябва да споделите тази връзка за абонамент на възможно най-много места.

2. Опростете своя шаблон 

Полагането на много усилия във вашите имейли е възхитително, но понякога търговците могат да прекалят с тях – и това обикновено се вижда в пренаселените шаблони.

Шаблон с твърде много елементи и цветове може да обезсърчи хората да четат съдържанието ви и да кликват върху връзките ви. Можете да включите различни секции, но се уверете, че всички те са обединени в сплотен, лесен за следване стил.

3. Пуснете тийзър на следващия си имейл в социалните медии 

Тази тактика е особено ефективна, ако вашите имейли съдържат изключително съдържание. Преди всеки имейл, който изпратите, публикувайте няколко тийзъра в социалните медии, за да накарате хората да се абонират.

Уведомете ги, че съдържанието е достъпно само за вашия имейл списък и използвайте този стимул дългосрочно, за да увеличите абонаментите си.

4. Свържете вашите изображения 

Добавяте ли връзки към всяко изображение, което включвате в имейлите си? Ако не сте, помислете за промяна на това. Изображенията се открояват във вашия имейл и могат значително да увеличат кликванията ви.

Например, забелязахме, че средно 12,50% от кликванията, които получаваме върху нашия ZeroBounce бюлетин, идват от изображения.

В една скорошна кампания 17,6% от хората, които са кликнали, са избрали да кликнат върху изображението, а не върху бутона с призив за действие. Изображенията с възможност за кликване създават по-добро потребителско изживяване и насърчават здравословното ангажиране.

5. Сегментирайте вашите имейл данни 

Потвърждаването на имейл списъка ви е задължително, преди да изпратите друг имейл. Но дали този имейл е подходящ за цялата ви аудитория? Това е въпрос, който си струва да си зададете, тъй като сегментирането може да повиши вашите нива на отваряне с 14,31%.

Освен това кликванията са 100,95% по-високи за сегментираните кампании, така че си струва да достигнете до хората със съдържание, създадено специално за тях.

Използвайте критерии като пол, местоположение, история на покупките и навици, за да зарадвате аудиторията си с по-добри имейли.

6. Насочете се само към най-активните абонати 

Ако искате да дадете тласък на ангажираността и продажбите си по имейл, помислете за допълнително сегментиране на вашата аудитория въз основа на активност.

С правилните инструменти можете да разберете кой сегмент от вашия имейл списък прекарва най-много време в проверка на техните входящи кутии.

След това можете да приложите допълнителни критерии за сегментиране и да настроите фино имейла си, така че да говори на тези потенциални клиенти.

7. Насърчавайте отговорите 

Лесно е да се направи и е от полза за вашата имейл програма по няколко начина. Първо, насърчаването на хората да отговарят на вашите имейли показва колко ви е грижа за това какво мислят. Може да предизвика разговори, от които можете да научите повече за вашите абонати, така че винаги можете да подобрите съдържанието си за тях.

Нещо повече, отговорите поддържат възможността за доставка на вашия имейл, което означава, че повече от вашите имейли ще отиват във входящата кутия вместо спам.

8. Накарайте всеки имейл да се брои 

Знаете ли, че американците прекарват около пет часа всеки ден в проверка на електронна поща? Те обаче отварят само 53% от имейлите, които получават, и смятат само 31% от тях за "полезни".

И така, как можете да направите всеки имейл, който изпратите, полезен за вашата аудитория? Принципът на Парето, известен също като правилото 80/20, може да ви помогне да останете на правилния път. За да поддържате висока ангажираност, направете 80% от вашите имейли образователни и само 20% самореклама. След време потенциалните ви клиенти ще започнат да ви виждат като източник на полезна информация, което ще ги накара да отварят вашите имейли.

Искате да направите промоциите си по-завладяващи? Съсредоточете се върху предимствата вместо върху самия продукт и вашите кликвания и възвръщаемостта на инвестициите (ROI) вероятно ще се увеличат.

Източник: Ливиу Танасе, главен изпълнителен директор на ZeroBounce, платформа за валидиране и доставка на имейли, за entrepreneur.com

Превод и редакция: Нели Тодорова                               

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ