Три начина, с които най-добрите търговци въвеждат AI в действие
Сега, когато AI стана част от нашия работен и личен живот, ще призная - мисля за това през цялото време. Въпреки че непрекъснато експериментирам с нови начини за използване на AI, все още чувствам, че има много неща, които не знам и които биха могли да ми помогнат да подобря начина, по който управлявам агенцията си за маркетинг на съдържание. И не съм сама: 50% от търговците вярват, че „неадекватното приемане на AI“ ги възпира от постигане на целите им, пише Аманда Преснер Кройзер в статия за Inc.
Ето защо реших да се свържа с победителите в Наградите за жените в маркетинга на съдържанието или казано накратко WICMA (програма, която аз и моят съосновател създадохме в отговор на липсата на представителство в нашата индустрия). Тази група от невероятни лидери на мисли споделиха как са накарали AI да работи за тях – и какво са научили чрез процеса на експериментиране.
Използвайте го, за да спестите време
Чували сте, че AI може да ви направи по-ефективни чрез насрочване на срещи, генериране на прозрения и автоматично попълване на имейл отговори. Но някои инструменти също могат да ви направят по-бързи, подклаждайки вашия творчески процес.
„Използвам AI, за да ми помогне с идеята за теми и изследвания, така че мога да отделя повече време за действително писане на по-дълги произведения“, обяснява Лорън Фритски, носител на наградата WICMA за отлични постижения на свободна практика за 2023 г.
AI може да бъде полезен и при интервюиране на зает корпоративен изпълнителен директор или експерт. Джули Шапиро, главен редактор на The Well от Northwell Health и WICMA Content Marketer на годината, казва, че нейният екип използва AI, за да записва разговори и незабавно анализира информацията в цитати и други активи на съдържанието.
„Едно задълбочено интервю с експерт, с помощта на AI, може да доведе до множество части от съдържание, които да се използват в различни канали“, обяснява Шапиро. Нейният екип използва Swell AI, за да генерира преписи от интервюта и подкасти. „Обичаме постоянно да тестваме и интегрираме различни инструменти, защото пространството се движи толкова бързо“, добавя тя.
Използвайте го, за да получите отзиви за работата си
Фрицки, работеща на свободна практика, харесва Grammarly, който използва генеративен AI, за да оцени нейната работа и да направи предложения, които могат да подобрят граматиката, тона и цялостната яснота на текста (тя също се занимава с Wordtune, инструмент, който прави нещо подобно, въпреки че в момента предпочита първото).
И става още по-усъвършенстван: AI вече е достатъчно „умен“, за да предоставя субективни мнения за творческата ви работа. Като пример, Snooze or News, инструмент с изкуствен интелект, пуснат в началото на 2023 г. от Zen Media, оценява и класифицира новинарската значимост на прессъобщенията.
Шама Хайдер, главен изпълнителен директор и основател на Zen Media и маркетинг лидер на годината на WICMA, обяснява защо нейната компания е създала инструмента. „В медиен пейзаж, където прессъобщенията трябва да се използват само за най-значимите съобщения на компанията, ние комбинирахме опита на нашия екип, знания и опит във връзките с обществеността с автоматизацията на AI, за да се създаде начин за бизнеса да определи дали тяхното съобщение всъщност е „новина“ или е „дрямка“, обяснява Хайдер.
Използвайте го, за да опростите сложна информация
Кели Мийхан Браун, старши редактор във Foundry 360 и WICMA Rising Star Winner, научи от уеб семинар, проведен от Search Engine Journal, че ключът към използването на AI е научаването на правилната информация, която да я захранва. Тя съветва да помолите AI да поеме тази роля.
Може да използвате следната подкана: „Вие сте експерт по маркетинг на съдържание. Вашата цел е да създадете една страница, която ще помогне да убедите потенциален клиент да обмисли тази програма за съдържание“.
Мийхан Браун препоръчва подаването на AI съдържание и справочни материали, които осигуряват контекст. Задайте параметри като „една страница трябва да съдържа не повече от 350 думи с пет точки“ и бъдете готови да прецизирате отново и отново, за да ви помогне да се доближите до това, което искате.
„Не очаквайте съвършенство от първия опит. Колкото по-подробна информация му подавате, толкова повече то ще научи стила ви и толкова по-точно ще стане“, обяснява тя.
Кели Браун също обича да използва ChatGPT, за да й помогне да осмисли данните от социалните медии, които събира. „Вместо ръчно да изчислявам увеличенията на ангажираността за социален канал месец спрямо месец или година спрямо година, аз предоставих тези значителни данни на AI“, казва тя. „С правилните подкани и фина настройка, доклад, който преди това щеше да ми отнеме часове, се случи само за минути.“
Източник: Аманда Преснер Кройзер, съосновател и управляващ партньор в Masthead Media, за Inc.com
Превод и редакция: Нели Тодорова
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.