БНТ търси с конкурс рекламен слоган за 55-годишнината си

БНТ търси с конкурс рекламен слоган за 55-годишнината си

Може ли да се поберат 55 години история в пет думи?

С този въпрос Българската национална телевизия (БНТ) отправя предизвикателство към рекламистите и към публиката. Обществената медия ще потърси с конкурс най-подходящия слоган за 55-годишнината си.

Желаещите да участват може да изпращат предложения до 9 април на имейл gledam@bnt.bg, информират от телевизията. Слоганът трябва да бъде послание, което според автора описва най-точно националната телевизия. Той трябва да съдържа максимум пет думи. На 10 април експертно жури ще разгледа и оцени предложенията, изпратени за участие в конкурса. Победителят ще бъде обявен на 11 април в сайта на БНТ и във Facebook страницата на телевизията. Той ще бъде гост на 14 април в сутрешния блок „Денят започва” по БНТ1, а наградата за него е уикенд за двама в хотел „Св. Иван Рилски” в Банско.

„Вече 55 години БНТ е доверие, мисия, ценност, памет, бъдеще. Това е обществената телевизия: силна – устояваща на предизвикателствата; обективна – отразяваща новините такива, каквито са; водеща в създаването и отстояването на високи професионални стандарти. Това е телевизията на зрителя”, смята Силвия Симова, ръководител на Направление „Публични комуникации” в БНТ и председател на журито, което ще оценява предложенията.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ