Великобритания забрани провокативна реклама с Памела Андърсън

Британският регулатор на рекламното съдържание Advertising Standards Authority (ASA) забрани излъчването на провокативна ТВ реклама с участието на секссимвола Памела Андърсън.

Той постанови, че видеото, в което мъж си представя Андърсън и асистентката й да танцуват по бикини, покрити със сметана, е твърде сексуално и вреди на достойнството на жените. Експертите му го определиха като „сексистко и деградиращо”. 

Четирима британски зрители са се оплакали от рекламата. Регулаторът я сваля от ефир с коментара, че разбира, че идеята е била да се получи забавно видео - пародия на отгечителните бизнес срещи. Но сцената с фантазирането и дълбоките деколтета внушават, че жените колеги в офиса са предимно сексуални обекти.

ТВ спотът рекламира компанията за уеб хостинг Dreamscape Networks. Преди да бъде свален от ефир се е излъчвал след 21 часа. От фирмата рекламодател коментират, че той е „всичко друго освен деградиращ за жените” и че представя Андърсън и асистентката й като „привлекателни, динамични и самоуверени бизнес дами”.

Ето го и видеото. Какво мислите?

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
Мъск обяви тотална война: Тръмп е в досиетата Епстийн
Тръмп: Може би е по-добре да оставим Украйна и Русия да се борят известно време
Златен дъжд: Кои са най-печелившите акции от европейския отбранителен сектор?
Регулаторите подписаха споразумение срещу спекулата преди въвеждането на еврото у нас
България е на четвърто място по икономически растеж в ЕС
Tesla загуби $150 млрд. от оценката си заради кавгата между Тръмп и Мъск
Митове и реалност: Ще плаща ли България чужди дългове, когато влезе в еврозоната?