Една от най-очарователните реклами на кучешка храна

Тази хубава реклама на кучешката храна Cesar, заснета от британската агенция Abbott Mead Vickers BBDO, припомня на зрителя емоцията да имаш куче и да го обичаш. Тя предизвиква усмивка почти у всеки – собственик или не на домашен любимец.

В красиви кадри видеото разказва за приятелство между възрастен мъж, чиято съпруга е починала, и симпатичната му болонка, която го обича и винаги е до него, навсякъде.

Няма рекламни съобщения, надписи, промоции. Дори няма глас зад кадър. Само мелодия на пиано. В края на клипа става ясно, че той е реклама на марка храна за домашни любимци, с което рекламата се показва като ненатрапчива и печели сред зрителите още повече симпатии.

Остава единственият въпрос дали чрез такава интелигентна, трогателна и красива реклама зрителят успява да запомни марката кучешка храна, която се рекламира? Може би правилният зрител запомня коя е храната с дотолкова приятна за гледане реклама? Но това би ли го мотивирало да я купи? Тук възниква вечният спор за смисъла на неагресивната реклама, която е симпатична на зрителя, но е считана за спорно ефективен маркетингов инструмент.

Какво мислите?

Ето го и видеото. Това е рекламата ни на деня.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ