Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Една от най-очарователните реклами на кучешка храна
Тази хубава реклама на кучешката храна Cesar, заснета от британската агенция Abbott Mead Vickers BBDO, припомня на зрителя емоцията да имаш куче и да го обичаш. Тя предизвиква усмивка почти у всеки – собственик или не на домашен любимец.
В красиви кадри видеото разказва за приятелство между възрастен мъж, чиято съпруга е починала, и симпатичната му болонка, която го обича и винаги е до него, навсякъде.
Няма рекламни съобщения, надписи, промоции. Дори няма глас зад кадър. Само мелодия на пиано. В края на клипа става ясно, че той е реклама на марка храна за домашни любимци, с което рекламата се показва като ненатрапчива и печели сред зрителите още повече симпатии.
Остава единственият въпрос дали чрез такава интелигентна, трогателна и красива реклама зрителят успява да запомни марката кучешка храна, която се рекламира? Може би правилният зрител запомня коя е храната с дотолкова приятна за гледане реклама? Но това би ли го мотивирало да я купи? Тук възниква вечният спор за смисъла на неагресивната реклама, която е симпатична на зрителя, но е считана за спорно ефективен маркетингов инструмент.
Какво мислите?
Ето го и видеото. Това е рекламата ни на деня.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.