Едни от най-успешните лица на рекламата

Преди време най-успешно продаваха усмихнатите манекенки. Сега те са изместени от... сладки кученца!

Все повече реклами в последните години залагат на симпатичните домашни любимци, познати като най-верния приятел на човека. Четириноги от всякакви породи изскачат от телевизионните реклами, печатните страници и най-посещаваните интернет сайтове.

Кучетата предизвикват умиление, коментира в електронното издание Entrepreneur авторката Ким Гордън. Присъствието на умиляващите домашни любимци в рекламата на големите марки води до печалби за компаниите, колкото е тежестта на животинчето в злато.

Образът на кучето в рекламата е призната и ефективна маркетинг тактика. Защо?

Има поне четири причини:

  • Кучетата привличат вниманието. Потребителите ежедневно са атакувани от мощен рекламен поток от хиляди медии и екрани, които ги заобикалят. Напорът на маркетинг съобщенията се е превърнал в част от ежедневието ни. Но, когато в началото на рекламата се покаже качествена снимка на красив кафяв лабрадор, хората, които обичат животни, се спират и задължително поглеждат за миг. 
  • Те предизвикват емоции. Ако наблюдава картина с дете, което си играе с кученце, голяма част от аудиторията асоциира себе си с представената ситуация и си спомня щастливи мигове от детството. А спомените и емоциите винаги продават.
  • Домашните любимци се асоциират с доверие. Всеки вярва на най-добрия приятел на човека, на животното, което е отгледал в дома си и с което споделя ежедневието си. Повечето от компаниите държат да подчертаят, че са надеждни и сигурни. Неслучайно някои американски компании, които разработват сайтове или компютърен софтуер, украсяват рекламата на продуктите си с образи на кучета.
  • Стопаните свързват кучето в рекламата със собствения домашен любимец. Появата на куче автоматично печели всички, които имат опашато животинче вкъщи.
Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ