Изпитани начини да рекламирате услугите си онлайн

Изпитани начини да рекламирате услугите си онлайн

Интернет, този вездесъщ начин да се свързваме с хората, освен че промени начина на живот на всеки, даде и шанс на малкия бизнес, на предприемачите да се рекламират успешно дори да няма бюджет за маркетинг. На онлайн арената големи брандове с мултимилионни бюджети се представят по същия начин, както току-що основани фирми.

Около 3 милиарда души от населението на планетата, или към 40% от него, присъства в мрежата, според сп. Inc. 

Дигиталният маркетинг, освен че е по-евтин, има и други предимства в полза на малкия бизнес - той дава възможност да се подхожда още по-целево към публиката и да се отчитат ясно получени разултати. 

Ако искате да се възползвате от него, има пет изпитано работещи начина да го сторите, посочва още Inc. Ето кои са те: 

Създайте и поддържайте блог или пишете статии. Днешните умни потребители имат нужда от далеч повече от чиста директна реклама. За да бъдат спечелени, те трябва да получават добавена стойност - това реално ще има рекламен ефект върху тях. Хората търсят лесно откриваеми, леки за четене статии, които са наситено, сгъстено информативни, без да се изливат излишни слова. Това би им въздействало върху решенията за покупка. Ако им дадете добър съвет в ролята на експерт, те ще ви запомнят и след това може да купят от вас. 

Сдобийте се с отзиви. Изследване на американската компания Moz открива, че 67.7% от група интернет потребители е отчела, че може да бъде повлияна от онлайн отзивите за дадено място, стока или услуга. Ето защо е ценно да се погрижите да имате позитивни отзиви (reviews). Но, помнете, че отзивите за вас трябва да са честни. В противен случай ще отблъснете хората. Така че работете над слабите си места и след това поканете влиятелни лидери на мнение в интернет, или блогъри, да изразят впечатленията си за бизнеса ви. Те вероятно ще се съгласят да го сторят. След това може да огласите впечатленията им в материал, разпространяван чрез социалните мрежи, и дори да го обобщите в пресинформация с още малко допълнителна информация.  

Създавайте видео. "Ако видя, тогава ще повярвам", е начинът на мислене на съвременната онлайн аудитория. Може да привлечете още хора към продуктите и услугите си, като им покажете хубаво видео, вместо да ги отегчавате с дълги текстове или с дразнещи, изскачащи реклами. Видеото е в пъти по-ефективно от всичко друго в отговор на очакванията на аудиторията да бъде забавлявана. Проучвания показват, че над 60, до 85% от наблюдавани лица са били в по-голяма степен готови да направят покупка след като са гледали клип, свързан с дадена услуга. 

Опишете професионален казус. Ако предлагате b2b (бизнес-към-бизнес) услуга, ще имате нужда от повече публикации в блога си, или статии с маркетингова цел. Казусите са добър начин да се отличите, да покажете уникално съдържание, експертност и да разкажете история. Това ще увеличи известността на марката ви. Ще покажете как тя може да доставя качествени резултати на клиентите. Може да използвате казуса и за да споменете, че сте работили с важен клиент. Така ще впечатлите повече бъдещите си такива. 

Бъдете по-социални, в смисъл присъствайте в повече социални мрежи. Това ще създаде по-широк обхват на показване на бизнеса ви и ще ви рекламира пред различни публики, защото аудиториите на отделните социални канали са разнообразни и някои хора предпочитат да присъстват само в един от тях - само във Facebook, само в Pinterest, само в LinkedIn и т.н. Няма ограничения, ако решите да бъдете по-ефективни в социалните мрежи - винаги има накъде да се развиете в тях, стига да искате. Успех на бизнеса ви!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ