Инвестбанк спечели международна награда за реклама

Инвестбанк спечели международна награда за реклама

Реклама на Инвестбанк спечели сребърна награда в категорията „Дизайн на бранд и корпоративна идентичност” в 20-ото издание на престижния международен рекламен фестивал Golden Drum в Порторож, Словения.  Фестивалът е един от най-големите в Европа и тази година в него взеха участие представители на 26 държави.

Проектът „Винен календар” на Инвестбанк , който завоюва сребърното отличие, е реализиран от екипа на агенция Saatchi&Saatchi. Целта на календара е по оригинален начин банката да поздрави своите клиенти за Новата 2013 година и през цялата година да им напомня, че е техен надежден партньор по всички банкови и финансови въпроси.

„За по-малко от година и половина съвместното ни партньорство с Инвестбанк беше отличено с 6 награди, което на практика доказва посланието на отличения в международния фестивал Golden Drum винен календар “Нека оставим партньорството да отлежи”, сподели Милин Джалалиев, управител на Saatchi & Saatchi.

 „2013 година е богата на отличия за Инвестбанк”, коментира г-н Любомир Каримански, зам.-председател на Управителния съвет и изпълнителен директор на банката.

За втора поредна година рекламни инсталации на Инвестбанк, реализирани съвместно със Saatchi & Saatchi, спечелиха награди от фестивала ФАРА в Албена. В категорията „Медийна кампания” рекламната кампания под мотото „Покрай ценните книжа нека не забравяме безценните” завоюва златна награда.

Сребърно отличие спечели проектът за Wi-Fi библиотека, а с бронз беше отличена  кампанията, реализирана в Софийското метро под мотото „Книгите са банки за идеи, променящи света”, част от цялостната инициатива на Инвестбанк за подкрепа на духовните и културни ценности на Българи”.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ