Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Инвестбанк спечели международна награда за реклама
Реклама на Инвестбанк спечели сребърна награда в категорията „Дизайн на бранд и корпоративна идентичност” в 20-ото издание на престижния международен рекламен фестивал Golden Drum в Порторож, Словения. Фестивалът е един от най-големите в Европа и тази година в него взеха участие представители на 26 държави.
Проектът „Винен календар” на Инвестбанк , който завоюва сребърното отличие, е реализиран от екипа на агенция Saatchi&Saatchi. Целта на календара е по оригинален начин банката да поздрави своите клиенти за Новата 2013 година и през цялата година да им напомня, че е техен надежден партньор по всички банкови и финансови въпроси.
„За по-малко от година и половина съвместното ни партньорство с Инвестбанк беше отличено с 6 награди, което на практика доказва посланието на отличения в международния фестивал Golden Drum винен календар “Нека оставим партньорството да отлежи”, сподели Милин Джалалиев, управител на Saatchi & Saatchi.
„2013 година е богата на отличия за Инвестбанк”, коментира г-н Любомир Каримански, зам.-председател на Управителния съвет и изпълнителен директор на банката.
За втора поредна година рекламни инсталации на Инвестбанк, реализирани съвместно със Saatchi & Saatchi, спечелиха награди от фестивала ФАРА в Албена. В категорията „Медийна кампания” рекламната кампания под мотото „Покрай ценните книжа нека не забравяме безценните” завоюва златна награда.
Сребърно отличие спечели проектът за Wi-Fi библиотека, а с бронз беше отличена кампанията, реализирана в Софийското метро под мотото „Книгите са банки за идеи, променящи света”, част от цялостната инициатива на Инвестбанк за подкрепа на духовните и културни ценности на Българи”.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.