Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Колко имейла получихте днес?
Колко имейла получихте днес? А колко от тях прочетохте и колко игнорирахте?
Отговорите ще ви подскажат, че е все по-трудно да се привлече вниманието на хората чрез електронно писмо. В същото време имайл маркетингът е един от най-ефективните видове маркетинг, понякога по-работещ от този в социалните медии.
Всяка фирма може да прибегне до няколко трика, за да получава по-голям ефект от имейл кампаниите.
Ето няколко предложения. Те са изброени от списание Inc. от САЩ на базата на данни от американската компания за статистика на електронните писма с търговска цел Yesware. Нейните наблюдатели анализирали 500 000 имейла, за да определят подходите, които ако се комбинират се получава по-голям успех писмото да бъде отворено и да получи отговор.
- Маркетинг имейлите през почивните дни са по-ефективни. Мнозина смятат, че понеделник е най-добрият ден за кампаниите. Не е вярно. През уикенда по-малко фирми пращат поща с търговски оферти, по принцип се получават по-малко писма. Шансът за обратна връзка се покачва.
- Имейлите, изпращани рано сутрин и късно вечер, работят повече. Според данните на Yesware хората отговарят повече на имейли, които виждат в 6-7 вечерта или след 20 ч. Тогава 40% от изследваните от фирмата писма са получавали отговор.
- Бъдете кратки в полето "Относно:...". Пишете в него само по една дума. Това увеличава шанса да бъде отворена изпратената от вас поща. Може да посочвате думи като "стъпки", "кампания", "предложения". Най-ниско въздействие според наблюдателите имат думите "календар" и "онлайн" в "Относно:...".
- Не залагайте на груповите имйели. Ако искате да изпратите едно и също съобщение до няколко души, по-добре го направете с копие (CC:...) до всеки от тях по отделно. В противен случай много от получателите не са склонни да предприемат действия - всеки си мисли, че другият ще напише отговор.
- Пращайте и втори имейл за напомняне. Ако получите отговор, той ще е в рамките на 24 часа след изпращането. Ако след едно денонощие не сте получили такив може да опитате отново с още един мейл. Тогава вероятността за отговор от същия човек се покачвала с 21% според данните на Yesware.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.