Колко имейла получихте днес?

Колко имейла получихте днес?

Колко имейла получихте днес? А колко от тях прочетохте и колко игнорирахте?

Отговорите ще ви подскажат, че е все по-трудно да се привлече вниманието на хората чрез електронно писмо. В същото време имайл маркетингът е един от най-ефективните видове маркетинг, понякога по-работещ от този в социалните медии. 

Всяка фирма може да прибегне до няколко трика, за да получава по-голям ефект от  имейл кампаниите.

Ето няколко предложения. Те са изброени от списание Inc. от САЩ на базата на данни от американската компания за статистика на електронните писма с търговска цел Yesware. Нейните наблюдатели анализирали 500 000 имейла, за да определят подходите, които ако се комбинират се получава по-голям успех писмото да бъде отворено и да получи отговор. 

  • Маркетинг имейлите през почивните дни са по-ефективни. Мнозина смятат, че понеделник е най-добрият ден за кампаниите. Не е вярно. През уикенда по-малко фирми пращат поща с търговски оферти, по принцип се получават по-малко писма. Шансът за обратна връзка се покачва. 
  • Имейлите, изпращани рано сутрин и късно вечер, работят повече. Според данните на Yesware хората отговарят повече на имейли, които виждат в 6-7 вечерта или след 20 ч. Тогава 40% от изследваните от фирмата писма са получавали отговор. 
  • Бъдете кратки в полето "Относно:...". Пишете в него само по една дума. Това увеличава шанса да бъде отворена изпратената от вас поща. Може да посочвате думи като "стъпки", "кампания", "предложения". Най-ниско въздействие според наблюдателите имат думите "календар" и "онлайн" в "Относно:...". 
  • Не залагайте на груповите имйели. Ако искате да изпратите едно и също съобщение до няколко души, по-добре го направете с копие (CC:...) до всеки от тях по отделно. В противен случай много от получателите не са склонни да предприемат действия - всеки си мисли, че другият ще напише отговор. 
  • Пращайте и втори имейл за напомняне. Ако получите отговор, той ще е в рамките на 24 часа след изпращането. Ако след едно денонощие не сте получили такив може да опитате отново с още един мейл. Тогава вероятността за отговор от същия човек се покачвала с 21% според данните на Yesware. 
Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

„Гугъл“ и „Епъл“ предупреждават служители с работни визи да избягват пътувания в чужбина
Шести блок на АЕЦ „Козлодуй“ ще бъде спрян ден по-рано от планираното
През 2025 година изкуственият интелект ще изхвърли емисии въглероден диоксид колкото цял Ню Йорк
Главният изпълнителен директор на „Стелантис“ критикува ревизирания климатичен план на ЕС
Кметът на Берлин: Полицията в Берлин ще действа решително срещу нарушителите на реда по време на новогодишните празненства
Ето защо директната поща заслужава да е част от маркетинговата ви стратегия
САЩ задържаха още един петролен танкер край Венецуела
Ценовият индекс на храните в България продължава да расте, сочат данни на ДКСБТ